Gå til innhold

Litt mer nervøs enn kanskje nødvendig?


min lille spire

Anbefalte innlegg

Jeg ble kjempe glad i går da jeg fant dette nettstedet, siden det er en stund til jeg skal til legen. Men merker at jeg nesten blir mer og mer nervøs jo mer jeg leser. Synes det virker som om det er så mange som har hatt spontanabort. Også er det dilemmaet om man skal ha tørre å ha sex eller ikke..

 

Jeg trudde ikke at jeg skulle bekymre meg så veldig, ønsker mest å bare glede meg over det hele og leve mest mulig normalt så lenge man kan. Har i grunn ikke merket så mange symptomer heller, har merket mest at det kjennes ut som om jeg er "støl" der nede. Men det er vel følelsen av at det faktisk skjer noe der..

 

Håper i hvert fall at bekymringene går over

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja man blir litt rar av å lese for mye også hehe, men er veldig vanlig med spontanabort. Men da må man prøve igjen hvis det skjer, er ikke noe galt med oss for det. Det tyder på at det er noe feil med embryoet så kroppen avstøter det selv, er bra at kroppen ordner opp selv da. Jeg hadde en spontanabort før mitt første barn, men har fått to friske barn etter det.

 

Men så lenge det er en vanlig graviditet kan man ha sex det skal ikke ha noe å si.Snakket med legen min om dette når jeg skulle ha min første.

Den ligger godt beskyttet der inne.

 

Redd for å miste lille spire jeg også, men passer på meg selv med at jeg skal ha possitive tanker hehe...hjelper det..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vanlig med spontanabort, men enda oftere går det bra.

Da jeg var gravid forrige gang så slutta jeg å bruke dette forumet... det ble altfor mange *enn hvis..* *tenk om..*

Så kutta ut forum og de fleste bekymringer og nyta graviditeten i stedet for :)

Men fikk god støtte på forumet i perioden man prøvde å bli gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...