Gå til innhold

Noen som er flinke til å legge sminke her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er spesielt leppene jeg har problemer med. Leppene mine blir aldri fine i leppestift eller gloss for den sags skyld. Hvordan legge på slik at leppene blir perfekte? Jeg plages litt med lepper som "flasser" av, og ofte er det som om der er et slags belegg på leppene som gjør at jeg må tørke dem ofte. NOen som kan hjelpe meg litt her?:)

Forøvrig så har jeg sikkert lagt samme sminken i 10 år, kanskje påtide med noe nytt? Tips? Har blå-grå øyne, lys i huden, langt og tykt hår som er rødlig, ganske lyst.

Skal på fest i helga, da hadde det vært litt morsomt å prøvd noe nytt liksom:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bronzefarget øyeskygge er nydelig til blå øyne og rødt hår. Vær forsiktig med solpudderet, finere med fersken/rosa rouge.

Skrubb leppene litt, påfør en god leppepomade og la trekke inn. Mulig du bruker leppestifter/glosser som gjør huden på leppene irritert, dersom du flasser mye. Invester i en god en, f.eks fra dior. Sheer leppestift (mellomting mellom gloss og leppestift) er lettest å få fin, synes jeg.

Skrevet

Bronzefarvet øyenskygge og god leppomade er notert!:)

Hvilken farve kan jeg ha på leppene da? Lyst å prøve meg på leppeblyant for å få litt markerte lepper, men vil liksom ikke blyant streken skal vises:p

Skrevet

Prøv å få tak i en lip-mask. En peeling for leppene, og bruk en god fuktgivende leppepomade etterpå :) Da får du veldig myke lepper, og lippglos etc ligger veldig fint :) Eneste jeg veit som har sånn produkt, er Mary Kay, men har aldri hørt noen andre steder, så det finnes sikkert i sminkebutikker og sånn :)

Skrevet

Bruk brystvortekrem på leppene så får du babymyke lepper!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...