Gå til innhold

Hva synes dere om dugnad i idrettslag, korps ol?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt blanda følelser. Vet det må til for at barna skal få være med på kjekke aktiviteter, så PRØVER iallefall å være positiv.

Skrevet

Det er mer enn OK!! Det er noe som må til for at mine unger skal få lov til å holde på med sine fritidsaktiviteter, og for at andre voksne som har kunnskap/evner på området skal gidde å fortsette å bruke av sin fritid. Det er svært sjelden at trenere eller instruktører får betalt og jeg beundrer alle som en som holder på med andre sine unger i ren iver og entusiasme!

Jeg synes alle som ikke gidder dugnad kan ta ungene sine ut av fritidsaktiviteten!!

Skrevet

Signerer 17:16!

Hvis du ikke stiller, overlater du ansvaret for ditt barn til andre foreldre.

Dessuten er det en fin måte å bli kjent med foreldrene til de barna barnet ditt tilbringer mye tid med. Det er svært verdifullt!

Skrevet

Som regel både morsomt og hyggelig. Noen ganger noe herk, men veldig nyttig.

Skrevet

Det passer liksom aldri.. Alltid noe annet man kunne tenkt seg og prioritere, og dugnadsoppgavene er som regel gørr kjedelig..

MEN, man treffer sine barns venner og blir kjent med deres foreldre. Man hjelper til for at ungene og andres unger får holde på med en aktivitet man liker, og det sparer oss alle for mange kroner :o) Og det er aldri så ille som man forbereder seg på..Har aldri kommet hjem lei, sur og trett fra dugnad :o) Men som regel er je glitt småsur og lite motivert når jeg drar :o)

Men som andre sier, det er for barna våre vi gjør det, og en kveld nå og da ofrer jge gjerne for de :o) De som ikke gjør det kan iallefall ikke si at "de gjør alt" for barna sine......Alt, utenom å gi de bedre forutsetninger for å drive med det de liker,- liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...