Gå til innhold

Hvem dør i sesongfinalen av Private Practice?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det datteren til det afrikanske eks paret? Men hun dør da ikke.. Har ikke sett fortsettelsen enda da..

Skrevet

Amelia er datteren til Derek Shepherd. Hun dør ikke men jeg vet hvem som gjør det. Skal ikke si det, dere får pent vente til sesongavslutning neste uke:)

Skrevet

17:08 her. Mente så klart søsteren til Derek. Og datteren til det afrikanske eks paret heter Maya:)

Skrevet

Det er Dell som dør :-( Og DET er dumt :-(

Skrevet

Jepp, Dell dør neste tirsdag....:-(

Skrevet

Takk skal du faen meg ha!!

Skrevet

Men kjære, du går da ikke inn på denne tråden dersom du ikke vil vite dette?? Overskriften er jo tydelig....

Skrevet

eh, det er iKKE Dell som dør..

Skrevet

hæææ, shit, hva kommer til å skje med den gravide jenten som var med i bilulykken?!

Skrevet

Det er Dell som dør. 25 år og alenefar.

Skrevet

Dell dør, og dattra til det afrikanske paret dør. Hva er det som er å krangle på det?

Skrevet

Hun dør ikke, hun overlevde fikk en datter.

Skrevet

først bir dritsur for at dere skriver her inne hvem som dør og at noen dør. Så blir jeg dritsur for at jeg ikke finner ut hvem av tråden.

hehe. Da er det snekk om stooore husmorproblemer altså

Skrevet

Det finnes 1000 sider (minst) på nett som skriver om TV serier. Du kan forsøke å google private practice finale dell dies og så se hva som skjer?

Skrevet

Jeg laster ned og ser sesonger når de sendes i statene, så jeg ligger litt foran sendeskjemaet i Norge.

Skjønner ikke vitsen med å skulle vite noe sånt på forhånd, men det er som mange sier Dell som dør. Maya overlever.

Amelia dør overhodet ikke, og jeg ble holdt våken av en livat baby i natt og vurderer å ta meg en lur ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...