Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Hei! hvordan er formen idag da damer?
what a drittkjerring Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Hei du! Min form er overraskende bra for å være klekkeklar om to uker! Hva meg deg? Er du gravid? Barn fra før?
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Moschino cheap and chic: oj,skulle ikke være anonym joda! formen er bra her og termin 17 sept jeg.. og har ei datter! var 21 mnd igår hun enn du? barn fra før også? HI
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Å endelig.. en hyggelig tråd!! Hvordan er din status i livet da? Her er jeg samboer med en hærlig mann, og sammen har i to barn, på 6år og 1år
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 ja,jeg tenkte jeg måtte lage en hyggelig tråd.. er så mange troll her! hehe.. min status: -89mod -samboer gjennom 4 år(blir 4 i nov) -felles datter,venter sønn 17 sept. der da?
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 du skrev jo statusen din! hehe! er litt fjern idag! unnskyld! ;p
what a drittkjerring Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 Ikke langt ifra min du da! Jeg har den 12. Dette blir spennende! Vet du kjønn? Jeg får sannsynligvis ei lita tulle. Har ikke barn fra før så nervøsitet og glede galopperer om hverandre:) Koser du deg hjemme siste tiden med kommende storesøster nå da?
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 vi venter gutt vi :-) 12 da ja.. ikke lenge igjen! husker godt hvordan det var med nervøsiteten som førstegangs ja! huff:p koser meg jeg vettu! blitt kvitt plager i bekkenet nå, så da er alt topp ! koslig med jente da:p lurer på hvordan overgangen til gutt blir jeg =/ hehe.
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 31. august 2010 #9 Skrevet 31. august 2010 Jeg trenger jo heller ikke å være anonym da.. hehe... Jeg over her med to barn, på 6 år og 1 år. Vi har også veldig lyst på en tedjemann...men venter litt tenker jeg. Mye som skjer med minstemann her..må nok komme over kneika her først.. Så koselig at dere venter små da!! Er så utrolig å gå gravid synes jeg..kjenner jeg savner det, selv om man blir fort lei den sist tiden.. Hvor i landet er det dere bor da? Selv bor vi i Asker/Borgen..
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 31. august 2010 #10 Skrevet 31. august 2010 har nettopp begynt å gå opp for meg at vi venter enda en..hehe! (vaska de første klærne hannes) er jo så mye å gjøre om dagene,at jeg får jo ikke tenkt på han i magen! menmen vi bor ikke langt fra Trondheim vi..
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 31. august 2010 #11 Skrevet 31. august 2010 vaska klærne idag altså, så jeg fant ut at jeg er snart ferdig med svangerskapet nå..hihi:p
what a drittkjerring Skrevet 31. august 2010 #12 Skrevet 31. august 2010 Så søte dere er! Er det ikke morsomt at alle tre har nick som starter på M? Er det derfor vi er ekstra snille? :-D Bor forresten i Lommedalen:)
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 31. august 2010 #13 Skrevet 31. august 2010 hehe.. ja alle starter på M.. Det så jeg ikke før nå. hihimorsomt. Åååå..jeg husker det der.. vasking av babyklærne..og måtte liksom hver dag gå bort til den nye kommoden til nykomlingen og kikke på alle babyklærne. Eller bare stå å stirre på barnevogna og forestille meg hvordan alt ble. husker jeg drømte om hvor mye vi skulle kose oss på sommers tid, når vi kunne ta med minstemann på stranda..ååå.. kos kos kos.. Nå er han bare ett år, så er liksom ikke sååå lenge siden.. Lommedalen ja..er jo rett borti svingen her jo ;D hehe.. har dere tenkt på navn enda da jenter? tror jeg brukte hele svangerskapet mitt på begge mine på å finne ut hva som var best
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #14 Skrevet 31. august 2010 Så koselig tråd, sjeldent å se en tråd som ikke blir infisert med dritt Jeg har nettop blitt gravid med nr 2, er 5+2, Har en gutt på 21 mnd fra før Så blir spennende fremover nå =)
Popelko Skrevet 31. august 2010 #15 Skrevet 31. august 2010 Og jeg trenger jo heller ikke å være anonym ^^, Hilsen 18:22
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #16 Skrevet 31. august 2010 Så koselig med en liten til på vei.. gratulerer!! Og gratulerer til dere andre forresten..som snart får en ny rekrutt/prinsesse i familien sin..hihi.. Ååå..kjenner jeg vil ha en til nå...men vente vente... Hvor i landet kommer dere i fra da Lille^troll+spire ?
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 31. august 2010 #17 Skrevet 31. august 2010 nei!!! Glemte å huke av anonym knappen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå