Gå til innhold

UNGE MØDRE HAR HATT EN DÅRLIG OPPVEKST

Anbefalte innlegg

Skrevet

de mangler kjærlighet og vil ha og føle dette gjennom et barn. gud være med deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du har hatt en dårlig oppvekst jeg, som må sitte og brøle ut slike meldinger på dib. Gud være med deg også.

Skrevet

Tror du det? Ikke at jeg har noe statistikk på det men nabojenta i gaten vår er 18 år med en gutt på 2 mnd. Foreldrene er leger begge to og jeg vet med hånden på hjertet at de er fantastiske, dedikerte foreldre. Ikke har barnet kommet i veien for utdannelsen hennes heller for hun har alt fullført videregående.

Er hun unntaket hun da?

Skrevet

Forresten så bor hun sammen med kjæresten. De har vært sammen i 3 år tror jeg...? Hvertfall 2:)

Tror hun føler seg ganske så elsket:)

Skrevet

det at foreldrene er leger sier ingenting om kjærligheten. det er ikke statusen som er viktig. men skjønner du har hatt en tøff oppvekst? stakkars deg,kanskje du bør prate med noen. eller skal jeg frelse deg?

Skrevet

Frels meg takk, jeg har aldri vært elsket. Buhu:-(

HI

Skrevet

Tror nok du også trenger at Gud er med deg, HI:)

Jeg har vært elsket i fra dag én i mitt liv, og jeg har vært høyt verdsatt. Alikevel ble jeg ung mor. Jeg har også mye kjærlighet å gi skjønner du:)

Skrevet

Du så kanskje at jeg også dro frem foreldrenes omsorgsevne og i det andre innlegget forholdet hennes til barnefar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...