Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Må begynne på jobb igjen på mandag. Har veldig mye vondt, men får ikke forlenget sykemelding. Mistrives så urolig mye på jobb, blir helt deprimert og kjenner tårene presser på hele dagen når jeg er der. Det ødelegger så mye for meg og jeg blir utrolig nedfor. I tillegg har jeg store smerter, som både er plagsomt og gjør meg enda mindre fokusert på jobb. Jeg vil slutte, jeg vil bytte jobb, eller studere. Men har 3 mnd oppsigelse, og tror ikke jeg klarer å leve på 62% av lønnen min:-( Vet jeg må være voksen og bare bite tennene sammen, men vet ikke om jeg klarer det! Har presset meg selv mye nå! Er veldig lite jobber jeg kan søke på også, og stor konkurranse:-(
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Har du fortalt legen din hvordan du har det på jobb da? Jeg var i en stilling hvor jeg VIRKELIG mistrivdes. Gruet meg til å gå på jobb hver dag. Arbeidspresset var enormt og en av kollegaene var rett og slett psykopat og hadde plukket ut meg som hakkestokk. En dag jeg var hos legen rant det bare over for meg. Fortalte hvordan jeg hadde det. Legen sa rett ut at hun syntes ikke jeg skulle gå tilbake på denne jobben. Det ble oppsigelse og sykemelding i oppsigelsetiden. Nå var jeg heldig og fant ny jobb fort. Men uten legen som en fantastisk støttespiller aner ikke jeg hvordan det hadde gått. Både det at du blir deprimert av jobben OG at du har store smerte burde jo være nok til at legen vil hjelpe deg. Kanskje verdt å snakke med en annen lege? Lykke til i alle fall. Det er en vond situasjon å være i.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Enig med hun over. Det er ikke verdt det å fortsette i en jobb der du blir brutt ned. Skulle du ikke få noen ny jobb med en gang så klarer du deg sikkert med mindre penger i en overgangsperiode ved å kutte litt ned på vanlig forbruk og se om det er noen faste utgifter som kan kuttes helt? Håper det ordner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå