Gå til innhold

Jeg er sur og lei!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ferdig på jobb, så er det å kjøre til butikken å handle, så til barnehagen å hente ungen. Ungen ligger å ruller i gress og gjørme, det regner ute og hun har jeans på seg. Hva pokker skal hun med regnklær, dress og overtrekksbukse i barnehagen om de ikke bruker det, spør jeg meg selv. Prøver å ikke virke sur ovenfor personalet, tror ikke jeg greier det helt. Kommer hjem, kjøkkenet flyter, ingen har gjort noe. Må sette på maskinen med klær, håpe på at de gjørmete klærne blir rene igjen. Skulle laget middag nå, ungene leker, men jeg er DRITTLEI!! Vil ha en pause. Men etter middag er det kakebaking, være barnevakt for tantungen og så er det enda mere kakebaking osv osv.....*sukk*

 

Drømmer om en dag på SPA...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo ikke det, ungen har bursdag i morgen! Nå ringte gubben og kunne fortelle meg at han ble forsinket hjem fra jobb! Jadda! Nå er faktisk middagen på kok, så hurra! Blir kald mat på han da. *enda surere*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...