mamsen=) Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 og jeg aner ikke hva jeg skal finne på....må jo få til noe på en slik dag! Noen som har gode tips?? er foresten student og har ikke all verden med penger,heh... setter stor pris på tilbakemeldinger! )
mamsen=) Skrevet 8. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2010 prøver meg en gang til jeg:) noen som har ideer eller vil si hva de selv har gjort?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Her er det 30-årsdag som skal feires til neste år og jeg har tenkt å gi mannen min en tur i rally-bil, jeg... En opplevelse han husker. Vi har vært litt dårlige til å feire bursdager og sånn de siste årene, så jeg har lyst til å gjøre litt ekstra stas på ham denne gangen;) Ellers, hva med en overraskelsesfest?? Tar jo mye tid å organisere, men kan jo f.eks grille og alle tar med litt mat og drikke? Lage litt god underholdning osv?
mamsen=) Skrevet 8. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2010 ja en fest med "gutta" har jeg vurdert, jeg er gravid så da kan likegodt festen være uten meg;) Rally-tur hørtes jo veldig kjekt ut da! Vet han min håper på fotballtur til liverpool..som er hans store lidenskap, men det får vente til etter både studie og ny fødsel
arachnia Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Likte den med guttefest. Jeg ga samboer en lavvu i 30årgave, og året etter gavekort på tatovering. Er også student, så har spart lenge og lagt opp til billige ting. Du kunne jo lånt en lavvu å sette opp i hagen (om dere har), eller en plass i naturen rundt dere hvor det er passe fint. Så baker du ei enkel bursdagskake, kjøper inn ei kasse eller to med tuborg-pils, og inviterer vennene hans dit, og lager en litt artig tur dit. Skattekart for eksempel. Bakte muffins til min gubbe sin pølsefest. Det slo ann, for ingen av gubbene tar med slikt selv:) Eventuelt kan du bare ordne til noe hjemme, og sette klart litt god og enkel mat, + litt pils Vennene hannes vet jo at du ikke har så god råd om du er student, så det er jo bare å be alle om å ta med seg litt som kan spanderes på bursdags"barnet"
mamsen=) Skrevet 8. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2010 d hørtes veldig bra ut! likte at du kalte det pølsefest!=) Må få til noe slikt. Men vi bor i en studentleilighet så tenker kanskje vi kan låne en kompis sitt hus (må jo selvsagt avklare det..) og ha pølsefest med masse pils, seff pølser og finne noe underholdning. Samt at alle roper grattis når han tror vi bare skal dit å se film. ja dette kan bli bra:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå