Gå til innhold

Quinny zapp til Maxi Cosi bilsete??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og klikker man evt bilsete OPPÅ vognsetet, eller tar man AV vognsetet og bare bruker understellet på vogna?

 

Ergo så er det samme hvilken farge det er på vogna, for om jeg kun skal bruke trilla som understell til bilstolen, så bruker jeg bare rammen til vogna liksom?

 

Noen som skjønner hva jeg mener?? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du skal ha Maxi Cosi på Zapp bruker du kun rammen ja. Det følger med adaptere som du fester på vogna.

Skrevet

Så en blå vogn til salgs, men jeg har tross alt en jente;) Hehe!

Har en annen trille som jeg skal bruke når hun blir større, så er kun for å bruke til bilsete, så om jeg da bare skal bruke rammen, så er det jo det samme hvilken farge det er på vogna:)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...