Gå til innhold

Bilstol-eksperter, trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har etter mye om og men endelig funnet den intergrerte solskjermen på maxi-cosi bilstolen til datteren min. Tok sin tid gitt;)

Men, hvis den bøyla som man bærer bilstolen i skal være bakover over hodet til baby når man er ute og kjører, hvordan får jeg festet solskjermen da? For den skal jo sitte fast i de hektene på bøyla.

Hilsen susemor i ammetåka!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å la bøylen være oppe det. Det er ikke noe annen måte å festesolskjermen på.

Skrevet

Kan bøylen være oppe altså? Hadde acta graco til førstemann og der var det såååå viktig at den bøylen var nede pga sikkerheten. Gikk utifra at det gjaldt maxi-cosi'en også jeg.

Men da er det jo ikke noe problem da!! Så fikk jeg løst et verdens problem i dag også:)

Skrevet

Bøylen skal jo være slik den er når du bærer stolen (ekstra beskyttelse)

Du skal jo ikke legge den bakover når du kjører, de som gjør det tar jo vekk litt av sikkerheten.

Skrevet

Nå har ikke vi maxi-cosi, men en lignende bilstol og vi har da alltid hatt bøylen oppe når vi er ute og kjører. Har hatt leke hengende fra den. Har ikke sett noen steder at bøylen skal være bak når man kjører.

Den er jo så høyt oppe at tror ikke det har noe å si om man skulle kræsje.

Skrevet

HI her

Så bra at jeg spurte, for dette visste ikke jeg! At bøylen skulle være oppe for ekstra beskyttelse!

Takk for info:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...