Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Hvorfor det? Har dere ikke et liv utenom? Nede hos meg og forresten, men det bryr meg ikke.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Bra for deg 14:23. Nei, jeg er død uten facebook. Har ikke noe liv utenom.. Trist men ikke sant... Avhengig av face når minsten sover! Hadde også en "chat-date" nå... Jeg får vel begynne å grave min egen grav...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #9 Skrevet 31. august 2010 Ja? Og poenget ditt? Jeg var inne der nå for å sjekke, sjelden jeg kikker innom oftere en en gang i mnd.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #10 Skrevet 31. august 2010 Så glad for at jeg ikke har gjort meg avhengig av det der... Håper det ordner seg snart for dere som er det,da:))
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #13 Skrevet 31. august 2010 hvorfor måtte du sjekke detda? når du nesten aldri bruker det allikevel? Og hvorfor trur du at man ikke har et liv fordi man er på facebook daglig? Er jo litt begrensa hvor aktiv man orker være i løpet av et døgn
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #15 Skrevet 31. august 2010 For å se om det var nede hos meg og og skrive det her, kanskje? Jeg tror ingenting, det var et spørsmål. Når Facebook er nede i kanskje 5 min så blir det WÆÆÆÆÆÆÆ og 5 tråder om det og hurra!!! når det funker igjen, da betyr det tydeligvis noe for noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå