Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Åååå.. er forelsket i en GIFT mann!! Er det mulig å være så naiv og idiotisk at man involverer seg med en mann som har familie?? Føler meg som den verste drittkjerringa, og den største klovnen som finnes... Mr. WRONG har selvfølgelig hele tiden hevdet at forholdet mellom han og kona har vært over, og at han bare har fortsatt å bo der i håp om å finne en leilighet innenfor samme skolekrets (han har en datter... ) Og jeg trodde på han.. ville ivertfall tro det.. er det mulig å være så korttenkt?? Tiden har selvfølgelig drøyd, og han bor fortsatt hjemme sammen med familien sin :/ Jeg har sagt til han at dette ikke er interessant for meg, og at han heller kan ta kontakt når han er singel og tilgjengelig.. Også sitter jeg her og er LEI MEG??? Deppa over ikke å få treffe en gift mann? Hvor patetisk kan man bli??? Og vil jeg egentlig ha han? En utro tosk?? Han kan vel like gjerne være utro mot meg?? Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget.. få ut litt frustrasjon kanskje? .
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Gratulerer, det virker som om du er i ferd med å innse noe: DU HAR GJORT NOE DUMT, STIKK FØR DU GJØR NOE ENDA DUMMERE! Dere kan ikke ha en framtid sammen. Han er utro med deg, blir dere sammen vil du alltid lure på om han er utro mot deg..og sirkuset er i gang.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Har ikke noe annet enn en interaktiv klem å gi deg. Du har nok rett. Om han går fra kona å dere blir et par, så tar det nok ikke lange tiden før han er utro mot deg også. Følelser er det kraftigste som finnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå