Gå til innhold

nedpress


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har begynt å kjenne nedpress til tider nå. er i uke 35. er det tidlig eller er det flere som har begynt å merke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)Jeg har også hatt en del nedpress hver gang jeg har kynnere siden uke 28,er nå i uke 33 på fredag,men nå for tiden er det ganske ofte jeg har det,skikkelig ubehagelig,føles som ungen er på vei ut.

Får du vondt når det kommer,eller er det bare ubehagelig?

Vet ikke om det er tidlig...lurer igrunnen på det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes at det er ganske ubehagelig og vil si at det er litt vondt ja, kjenner endel stikninger på venstre side men nedpress i hele bekkenet. har ikke tenkt på at det kommer i forbindelse med kynnere hos meg men det er fullt mulig. har mange og sterke kynnere nå.

trodde at det er vanlig mot slutten men jeg har jo 6 uker igjen enda så er litt usikker på hva det betyr...

 

synes du at det er vondt? jeg kjenner det mest når jeg står og går men også til tider når jeg sitter.

 

andre som vet noe om dette eller kjenner seg igjen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sliter med akkurat det samme som deg, og har vært nervøs de siste to ukene pga dette...

jeg har hatt bekkenløsning siden 4 mnd, men dette har også blitt vondere nå. har så vondt i nedre del av magen jeg, underlivet liksom. og nederst i korsryggen (helst samtidig...) og kommer en kynner da så er det helt jævli.... kjennes ut som en liten rie. huff litt smånervøs jeg altså.... skal til jordmor om en uke, må høre med henne jeg altså, hadde det ikke slik da jeg gikk med førstemann. er i uke 34 jeg nå. jeg kjenner det når jeg er opp og går for det meste, kjennes ut som underlivet mitt er på vei til å gå til H for å si det sånn... :S ellers kan jeg nevne at jeg er ikke spesiellt stor, og har lagt på meg helt normalt - ca 10 kg nå. trener masse bekkenbunn hos min fysio to ganger i uken også, men uansett har det begynt å bli vedlig vondt nå altså.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg er ikke alene skjønner jeg ihvertfall ;-) kanskje jeg skal ta en tlf til jordmor jeg også og høre hva hun sier, evt. vente til kontrollen neste uke.

jeg har også bekkenløsning, hjelper kanskje ikke på akkuratt....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg synes ikke det er så vondt,mest ubehagelig og det er i forbindelse med kynnere.men har lette mens smerter utenom kynnere.

det er nok helt normalt,men kan ikke huske å hatt det med di andre to.

det er nok bare forberedelser til fødsel vil jeg tro.jeg har også bekkenløsning,så det kan jo være en sammenheng.syns du skal ringe å høre med jm..bedre å høre med henne enn å gå å være bekjymret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter veldig med nedpress nå. Hver eneste kynner gjør at det kjennes ut som det er et hode som hviler i trusa. Og det gjør sykt vondt i symfysen også. Har visst symfyseløsning, og det kan jeg love dere IKKE er godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...