♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 jeg er pr i dag i perm uten lønn fra en arbeidsgiver. jeg gikk ut i perm i januar 2010 og skal i utgangspunktet tilbake januar 2011. Jeg fikk siste lønn i januar og har termin i november, da går jo denne lønnen inn under de siste 10 måneder. skal dette da første som inntekt på søknaden om foreldrepenger?? (har hatt en 50% vaskejobb utenom i tillegg mens jeg har hatt perm) og vil jeg få lønn fra den jobben jeg har permisjon fra fra januar 2011 siden jeg da i utgangspunktet skulle vært tilbake på jobb da?? Noen som peil??
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Lurt å få en time på nav så alt blir i orden med papirer. Lykke til....
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 31. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2010 æsj. ja... er jo håpløst å få noe info der. tlf svarer de jo ikke. prøvd å sende en mail så får vi se..
Ziz Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Om du ble permitert grunnet kutt eller lignende regner jeg med at du har fått arbeidsledighetstrygd i denne perioden? Det regnes som inntekt.
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 31. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2010 nei. frivillig perm for å være hjemme med min sønn )
Ziz Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Aha....-Og du er nå gravid med termin i november? Da vil du få permisjonspenger av de pengene du har tjent på den 50% stillingen du har jobbet i denne perioden.
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 31. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2010 takk snille du! ) var det jeg regnet med ;O) men permisjonen fra den 100% stillingen går ut januar 2011., det er jo da midt i svangerskaps permisjonen. vil jeg da få den lønnen i tillegg fra januar??
Ziz Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 Bare hyggelig Nei...-dessverre. De regner ut i fra inntekten du har hatt siden januar, og det at du skulle ha vært i jobb igjen tar de dessverre ikke hensyn til.
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 31. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 31. august 2010 hmm. nei. det er ikke likt meg å ha så flaks ;O) hehe. men takk alikevel da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå