ticalinda Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Min slimpropp begynte å gå i uke 33. Forrige gang tok det 4 uker fra den begynte å gå til fødsel. Nå er jeg i uke 37, men denne gang har det liksom aldri helt sluttet å komme slim. Og helt siden lørdag har det kommet ganske mye slim hver dag. Noen som vet om dette er et tegn på at det nærmer seg, eller kan jeg fremdeles gå lenge? Tidligere har jeg hatt to spontane vannavganger som start på fødsel. Automatisk har jeg nå tenkt at denne fødselen også starter med vannavgang. I det siste har jeg begynt å tvile på om frøkna i magen har tenkt å følge det mønsteret... Er det noen med erfaring på dette her inne? Kan denne fødselen ha like stor sannsynlighet for å starte med rier som vannavgang? Blir sprø av å tenke....
Lotta2010x2012 Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Jeg vet om ei som har harr 4 fødsler.. 1. Sånn vanlig 20 timer første gangs greie, 2. fødte i bilen i ei busslomme, 3. Vannavgang men ikke noe mer, og igangsetting, 4. tror jeg det bare startet med rier etter og hatt sånne masserier i en uke. Så det kan nok være mange mulugheter:P
mamma til 3:) Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Min første starta med vannavgang og tok 3 timer, min andre starta med slimproppen gikk hel og 10 timer etterpå var ho ute etter 3 timer aktiv fødsel. Nå har slimproppen gått i flere omganger de siste 4-5 ukene. Så er selv spent på hvordan det starter nå
ticalinda Skrevet 31. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2010 Ok, skjønner.... Må altså legge fra meg alle tanker om å ha noe som helst kontroll på dette...... Jeg får finne den gode innstillingen jeg også (= blir SPENNENDE å se hvordan det starter denne gang)!!! Urgh....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå