Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Hei =) Lurte bare på om jeg kunne spørre deg om hva som feiler jenta di? Du skriver stadig at du er på sykehus og sånn, så jeg bare lurer på hvordan det går? Klem
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Hun har downs syndrom og trenger dessuten ny lever, såvidt jeg har forstått?
Gjest Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Jepp, stemmer det Hun har DS, og venter på ny lever. (Det har for øvrig ingenting med DS å gjøre, bare en ekstra porsjon uflaks, kan man si, med tanke på at det kun er registrert 190-15 tilfeller av denne leverfeilin på verdensbasis) Takk for det Klem igjen!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Ikke HI, men vil bare si jeg og tenker på dere innimellom. Krysser fingrene for jenta di .
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Ja, ditto det over:-) Sender en tanke innimellom.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #8 Skrevet 2. september 2010 Hei =) Har vært borte fra Dib, så fik ikke sett svaret. =) Lykke til med ny lever til lille snuppa di! Jeg krysser fingre og tær for deg! =) Klem HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå