Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Lille på 4,5mnd her i huset er syk, heldigvis feberfri. Jeg er syk, men jeg har feber. Er en typisk influensa med magetrøbbel i tillegg. Minsten begynner og få tenner også, så er mye "gråting" pga dette også fra minsten. Saken er den at jeg føler meg så utslitt, av og være syk og samtidig ta vare på den lille som også er syk, at jeg har sittet og grått i sikkert to timer nå, fordi jeg føler meg sliten.. Har ikke barn fra før, og er første gang babyen er syk. Er dette bare en normal reaksjon? Føler jeg ikke strekker til med husarbeid eller noe, så får dårlig samvittighet når det flyter her hjemme, og jeg ikke får gjort noe husarbeid, eller orker lage middag til oss.. Føler meg bare veldig sliten.. Vet det høres sikkert veldig idiotisk ut, men måtte bare lufte tankene og puste litt igjen
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Du er vel ikke superwoman heller! Klart du blir sliten av dette. Ofte føler man seg bedre etter å ha grått, det renser kroppen på en måte. Det verste, tror jeg, er at du har dårlig samvittighet oppi dette. Nå er dere syke, det er unntakstilstand! Hvil så mye du kan. Rydde kan du gjøre når du blir frisk. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Skriver under på denne. Husarbeidet går ingen steder, så det tar du når du er på beina igjen. Skal love deg at det ser ikke ut her i huset og jeg har sønnen i barnehagen. Vet ikke hvordan det skulle gått om jeg hadde hatt han å ta hensyn til i tillegg. (Jeg har en kraftig forkjølelse og omgangssyke). Synes du er flink jeg. Jeg hadde nok tvunget mannen min til å være hjemme fra jobb og ta seg av ungen i dag om han ikke hadde vært i barnehagen. Ta vare på deg selv og GOD BEDRING!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Tusen takk for svar! Det hjalp veldig på humøret! Nei, er langt ifra superwoman Gleder meg til mannen kommer hjem på torsdag. Da skal jeg sove litt. Han har ringt hver halvtime idag og spurt hvordan det går, og at han har dårlig samvittighet for at han ikke er her. (To uker jobb, og en uke hjemme). Glad han snart får seg ny jobb, vi savner han masse! Og det gjør det enda tyngre når han er milesvis hjemmefra. Jaja, Trøster meg med at det går over til slutt. Jeg må bare lære meg og ikke stresse over "småting" tror jeg. Takk for god bedring hilsner
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Jeg var så sliten og sur de første månedene, at jeg skjønner nesten ikke at jeg fortsatt er gift og at mini ser ut til å ha kommet fra det uten men. Og jeg laget ikke middag dør det hadde gått tre måneder og hadde hushjelp!! Snakk om elendig mor og hemmafru.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 14:26- Elendig mor? Er du sliten så er du sliten. Så tror ikke du behøver og kalle deg for elendig mor. Og til HI, helt normalt. Ta vare på deg selv, så du blir frisk igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå