Gå til innhold

Er det virkelig mulig???


Gull i magen <3Har født<3

Anbefalte innlegg

Vil bare si at jeg fatter ikke at folk ikke klarer å få sitt eget navn med på terminlisten. Det er jo så enkelt som å kopiere den nederste listen og så føre opp sitt navn på riktig termin.

Har vert så mange terminlister i sirkulasjon og noen fårstår rett å slett ikke og se på datoer når de sist er opdatert. Jeg ville selvfølgelig satt mitt navn på den siste lista (sist som er laget).... er jo logisk for meg det da!

Jeg derv og ordnet listen i begynnelsen men noen var så tverr og vanskelig at d hjalp ikke... for de hadde vert og satt seg opp på en annen liste. Og klaget og klaget at de falt ut....

Sett dere selv opp på lista å ikke KLAG!!! Noen prøver og ordne litt men blit tatt imot med sure fjes og utakknemlighet.

 

Detter var dagens irritasjon.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner frustrasjonen din, og takk til deg og de som ønsker å ha litt orden her inne:)

Det som frustrerer meg er at det bare for noen dager siden ble startet en ny tråd med oppdaterte terminlister. Men jeg var jo selvfølgelig ikke med på den selv om jeg hadde oppdatert meg på den listen du startet i juni. Jeg skjønner liksom ikke vitsen med å starte nye tråder når det allerede ligger en ute som fungerer helt fint!

Ikke det at dette betyr så mye for meg, er vanligvis veldig laidback, men merker at jeg har blitt mer irritabel etter at jeg ble gravid, så grrrrrrrrr!!! hehe

 

Dette var dagens irritasjon fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Nå har jeg endret termindatoen min ENDA en gang, og håper jeg slipper det flere ganger. Men men, er jo ikke så farlig om jeg står på feil termin egentlig da. Ungen kommer jo sikkert ikke til termin uansett...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke bare endre datoen for terminen da??

Jeg har fått nåkk av de llistene så jeg orker ikke oppdatere min temin der heller.

Men det er så innmari irriterende at folk bare skriver termindagen og ikke oppdaterer ALT i stede! Også forventer mange at de skal være oppdatert på listen.

 

Jeg foreslår at skal det lages en ny tråd med terminer må det være en som kun oppdateres etter den ordinære UL og alle oppdaterer seg selv på listen. Da vil den går riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Jeg tror kanskje jeg har gjort en feil - jeg tok den øverste listen og kopierte for noen dager siden.. Det var virkelig ikke meningen å lage surr i systemet! Jeg ser at det blir frustrerende for andre når de plutselig forsvinner på en liste! Beklager hvis jeg har ødelagt systemet! *rødme*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...