Gå til innhold

vondt i magen...


sexymama83

Anbefalte innlegg

jeg har begynt å få så vondt i nedre del av magen, samt nederst i korsryggen. redd for at det er en fødsel som nærmer seg eller noe...?

bekkenet i seg selv er osgå begynt å bli mye vondere.

 

er dette normalt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er sånn det er de siste ukene..bekkenet forbereder seg til fødsel, men den er mest sannsynlig mange uker frem likevel. Har vondt hver dag jeg og...Kommer knapt ut av sengen:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar!

 

å huffa meg.... sender deg mange gode tanker!!! heldigvis er det ikke lenge igjen for oss nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har det på samme måte :( har mye vondt, klarer nesten ikke å gå på det ene beinet, er trøtt konstant, energi nivået er helt nede, føler meg generelt i dårlig form, har mye vondt i magen osv.. Er skikkelig lei nå, itillegg til at jeg har problemer med min høyre nyre. vært masse inn og ut av sykehuse pga det i sommer. Så er sliten. Å gleder meg så sinnsykt mye til gulle mitt kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg også hatt det de siste ukene. Det dirrer nederst i magen og noen ganger kommer det sånne skytende smerter i ryggen, Men jeg tror det er pga bekkenløsning og at det er endel kynnere. Det blir så deilig å få han ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...