Gå til innhold

Kreftsyke som tigger penger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en jente nå som er kreftsyk, og tigger penger. Ja jeg kaller det tigging.

Men hun sier og hvordan alternativ behandling hun får selvom folk setter over masse penger til henne.

Synes det er frekt jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun sier IKKE hvordan behandling hun får

HI

Skrevet

Har fått en del slike henvendelser på facebook ol. av kjentes bekjente. Jeg synes det er kjempe trist, og jeg føler virkelig med de, men jeg gir ikke penger.

Visst hun vil ha penger så må hun vel kansje utdype hva hun skal gjennom. Kansje det er behandling i utlandet?

Skrevet

Føler med de jeg og selvfølgelig, Synes bare man burde være veldig åpen når man spør om penger hver dag.

Både gjennom blogg OG Facebook.

HI

Skrevet

De som spør etter penger er jo gitt opp av det norske helsevesen.

Skrevet

Er mange kreftsyke som er gitt opp av helsevesenet. Ei jeg kjenner litt (hun gikk i klassen til faren til guttene mine) har en svukst i hodet som vokser. Hun har hatt dette før å hadde da egene midler til å betale for en alternativbehandlig som fjernet hele svulsten med 3behanglinger. Nå har hun fått dette tilbake og hadde ikke midler til å betale for den alternativebehandlingen selv desverre, selvom jeg vet at hun helst skulle betalt alt selv så har hun ikke muligheten til det.

Jeg er glad for at facebook finnes å at jeg via venner der fikk vite at hun trengte hjelp, da jeg ikke har mye kontakt med noen som kjenner henne godt. Når det er noen jeg kjenner så hjelper jeg gladelig til med det som for meg er en liten sum, men som sammen med det andre velger å gi kan bidra til at en ung person det faktisk finnes behandlig til kan overleve. Selvom det ikke dekkes av staten!

Men man må være kritiske til hvem og hva man setter inn penger til sånn da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...