Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Kapasiteten på den er 6 kg, og jeg ville nå tro at den kunne vaske en hodepute uten problemer, siden vår forrige maskin som kun tok 5 kg klarte det. Men igår da jeg skulle prøve var det som om den sleit med å få i gang trommelen når den skulle sentrifugere. I tillegg rista maskinen så voldsomt at jeg måtte stå å holde på tørketrommelen som sto oppå for at den ikke skulle falle av. Så nok passelig teit ut. Men uansett, er kjempeskuffa over maskinen. Hvor mange kilo tar deres vaskemaskiner og går det greit å vaske puter i den?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 min tar 6 kg og jeg har vasket dyner i vår
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Hmm...må være noe galt med vår da Tror aldri den hadde klart en dyne. Riktignok har vi kun dobbeldyne da, så det blir nok ikke snakk om å vaske den i maskinen uansett, men tror ikke jeg hadde turt med en vanlig enkeldyne heller. HI
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Vil tro det er noe raple gærnt en plass hvis den er slik hele tiden. Men var det en dunpute kan den ikke fordele seg og den er tung når den er fylt med vann. Er all vask slik har du ett problem:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Neida, all vask er ikke slik. Bare da jeg hadde i puta, og også en annen gang da jeg vaska 80x100 dyna til minstemann sammen med et laken og dusjhåndkle. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå