Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Har ikke så god råd, så trenger gode tips. Vil jo at snuppen skal være trygg! Evig takknemlig for alle svar!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Jeg luerer også på dette, så håper noen har svar:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Jeg vil også anbefale Britax MultiTech Prisen er 3500,- ja, men den er av og til på tilbud til ca. 2700,-. Vi kjøpte den til den prisen på Barnas Hus.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Takk for svar:-) Ryggen ser litt kort ut, men er den det?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 nei den er laaang man kan flytte opp nakkeputa mye. sønnen min satt i det når han var 105cm
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 11.59 her igjen... vi hadde først besafe combi x1 men måtte bytte til britax pga han ble for lang... så vi råde deg til å kjøpe britax med en gang og ikke bytte til det senere
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 Tusen takk! Da her jeg bestemt meg :-D Hi
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #9 Skrevet 31. august 2010 jeg slenger inn en kommentar selv om jeg ser at du har bestemt deg. Hvor gammel er snuppen? Vi hadde nemlig en veldig stor gutt og måtte skifte bilstol ganske tidilig. Kjøpte britax multitech, men han var rett og slett for liten til den (i alder). Det var grusomt å se hvordan han ble satt i bilstolen, uansett hvordan vi prøvde å justere den.Hodet hadde ikke nok støtte. Det han på en fæl måte når han sov. Endte med å kjøpe en BeSafe om kunne vippes opp. Har vært super fornøyd med den. Mitt råd vil være å ta med barnet og prøve bilstolen. Det gjorde ikke vi a vi kjøpte den første. Da hadde vi nok ikke endt opp med den bilstolen. Nå som han er eldre har vi tatt i bruk Britaxen i den andre bilen. Han sitter godt i den og jeg ser at han nok kommer til å kunne bruke den lengre enn BeSafen. Han er derimot mest glad i BeSafeen for da kommer han høyere opp og får sett ut av vinduet.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #10 Skrevet 31. august 2010 oj bestemmer du deg for noe når du bare har fått forslag om en type stol?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #11 Skrevet 31. august 2010 Bare husk å montere det riktig, for det er visst ikke like lett. http://forbrukerportalen.no/produkter/20236/
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #12 Skrevet 31. august 2010 Poden er 6 mnd, veldig stor og kraftplugg. Jeg har hørt mye bra om stolen før, og har vært på utkikk etter mange andre, men alt i alt så går det på penger også! Og mange av de andre bilstolene er bare framovervendt, og ungen SKAL sitte bakover:-) Jeg skal selvfølgelig ta ungen med for å prøve.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #13 Skrevet 31. august 2010 til en på seks måneder ville jeg heller valgt Besafe IZI Combi X3
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #15 Skrevet 31. august 2010 Det aner meg at britax multitech er satt ned i pris pga av dårlig testing..I am just saying.. http://forbrukerportalen.no/produkter/18746/ Men er folk fornøyd og den gjør seg ok i krasj, så er det vel samma det.. http://www.ntf.se/konsument/bilbarnstolar.asp Her er det noen seter som har vært gjennom pluss-test. (ekstratest) Vi bestemmer oss for Acta graco duologic 2 i stedet for britax, mye pga av denne testen og andre tester jeg har sett på nett og i bladet motor.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #16 Skrevet 31. august 2010 man kan jo justere hvor trangt det skal være i sete
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #17 Skrevet 31. august 2010 multi tech er mye lettere å montere enn besafe sete!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #18 Skrevet 31. august 2010 det kom dårlig ut i test pga montering... besafe kom også dårlig ut... men også pga montering...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå