Mammaen til Lasse Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Skal på kontroll imorgen, men har visst gått tom for urinprøveglass! HAr ingen mulighet til å komme meg ut å kjøpe heller, om de ikke selger i dagligvarebutikker. Er det noe jeg kan bruke istedenfor? Hvordan ser de på et brukt (kokt) pilleboks isåfall?
Inger¸.•°´¯♥ Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Jeg har brukt et lite syltetøyglass... Kan sikkert bruke hva som helst, bare det er et helt tett lokk.
stjertløvetann Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Forrige gang jeg gikk tom fikk jeg et kokt pilleglass av mamma, hun pleier visst å bruke de. Jeg syntes det var litt rart å levere det fra meg, men dama på legekontoret leet ikke et øyenbryn engang, så de er nok vant med litt av hvert
cilinik Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Vi som jobber på legekontor/prøvemottak setter ikke heeeelt pris på div embalasje m urin. Dette pga sterilitet osv. Lettere at prøvene blir forurenset og kan gi feil svar. Men er krisa der m tom for glass, så kok og vask godt et lite glass m god åpning som i tillegg er tett. Pass på at det ikke er såperester osv i glasset. Om du feks har time hos legen tidlig, kan du gi beskjed i luka om at du er der og ikke hadde glass, om de kan gi deg en kopp slik at du kan gi fra deg en prøve. dersom du ikke bor alt for langt unna legen da seff:-D Skal du ha time sent på dagen kan du feks passe på å holde deg så lenge du kan til du har time. Saken er det at jo lenger urinen er i blæra jo mer riktig svar gir stixen, 8derfor morgen urin er best). Men har du ikke noe valg, så kan du gjøre det å denne måten. Ordner seg det vettu:-D
Mammaen til Lasse Skrevet 1. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2010 Det gikk greit med pilleboks denne gangen, etter at den var kokt et par ganger. Men til neste gang skal jeg få tak i et skikkelig urinprøveglass
em72 Skrevet 4. september 2010 #7 Skrevet 4. september 2010 Nød lærer naken kvinne å spinne.....eg leverte i eit "såpeboble-glas" denne veka. Sikkert ikkje det optimale, men dama som tok i mot lo berre og sa det var greit. Har lovt meg sjølv å vere litt meir i forkant neste gong;)
mamme te snart 3 Skrevet 4. september 2010 #8 Skrevet 4. september 2010 Eg bruker tomatpureglas, vasker dei godt sjølsagt... På legekontoret der eg går koster det 10 kr for 1 stk uringlas... å ein m\ tomatpure 7 kr hehe å då har eg brukt puren og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå