Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Uff, jeg har fått det for meg at mannen min kanskje er utro. Han reiser mye til en annen by i jobben sin, strort sett samme byen. Han er der med jobbn minst like mye som han er hjemme. Dette er ikke noe problem, og jeg er egentlig ikke mer sjalu enn hva som er greit etter min mening. Så idag kom jeg inn på hans Facebook fordi han hadde glemt å logge seg ut, da så jeg at han hadde trykt "liker" på en jentes status da hun hadde skrevet at hun skulle være i den byen han også skal være mye i denne uken, og hun bor ikke i den byen til vanlig, og byen er på en annen kant av landet. Uff vet det er tynt grunnlag, men det har liksom gått litt dårligere med oss i det siste, han har vært mye sur når han er hjemme, noe han vanligvis ikke er og han viser ikke at han er så glad i meg. Jeg tok det opp med han og han blånektet selvfølgelig. Og ble sint på meg for at jeg satt å spant opp slike historier.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Ja det kan nok godt hene jeg er det. Men hvorfor skulle han trykke liker for at hun var samme sted som han da, de jobber for samme selskap og vet de skal være sammen neste uke med jobben, så hvorfor dra dit denne uken også da, vet hun ikke er der med jobben denne uken. Noen tips til hvordan jeg kan finne ut av dette da? blir jo helt gal i hodet mitt!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Hvorfor skulle han ikke like at hun skulle til den plassen!? Min er sånn.. Hvis noen skal dit han er på jobb (reiser landet rundt i jobben), så trykker han "liker" også, mann eller dame. Kan da ikke anta at han er utro av den grunn. Hehe.. Facebook lager jammen meg mye krøll for mange!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Om min mann blir sint om jeg er redd for noe slikt. Da begynner nok jeg å lure. Å le av det er vel en mer normal reaksjon når partneren blir mistenksom? Betyr ikka at han er utro...men hvorfor slikt sinne?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Tror jeg vil snu litt på flisa... Dersom han hadde hatt noe på gang med denne dama, så tror jeg heller han hadde unngått å kommentere/like slike ting.... )
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 Jeg tror også han hadde latt være å kommentere om det var noe mellom dem. At han trykker liker er jo noe alle kan se så han har jo ikke akkurat prøvd å skjule noe. Så kanskje litt paranoid ja:p
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 Nei det lurte jeg også på. Han mente han ble sint for han ble bekylt for ting som ikke var sant og han ble fortvilet, og la på røret til slutt. snakket om at han aldri hadde gjort no sånt og at det er mot alt han står for, han ble ikke drit forbanna liksom, mer sint for at han i følge han ble mistekligjort og beskylt for ting han ikke hadde gjort.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #9 Skrevet 31. august 2010 Jeg tenker litt sånn at å bare trykke liker kan han gjøre for det er liksom ikke farlig, men at han ville nok ikke kommentere som dere sier. Trykker han liker kan det være et fint tegn til henne uten at det trenger å bety noe. helt ufarlig liksom, Det er stort sett bare denne byen han reiser til, er ikke slik at han treffer mange forskjellige folk i forskjellige byer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå