Gå til innhold

hadde dere trodd på dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Typen sa han ikkevar på msn ihelgen fordi internett var kuttet av denne helgen, og synes det var rart at internett var av kun i helgen liksom..Og han s han var ute med noen kompiser tok noen øl osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt være sant det.

Uansett trenger man vel ikke å være oppkoblet hver dag?

Skrevet

Hvorfor mistror du ham? Er det et problem at han er ute? Skal du ha ham plantet foran pcen hele helgen? Forsøker du å "ta ham på noe" for å bli kvitt ham? Det er i så fall mye bedre å bare dumpe ham og akseptere at du ikke får gjort ham til syndebukken...

Skrevet

Har hatt masse irritasjon med nettet selv. Grrr...

Skrevet

Vet at internetten var nede hos mine svigerforeldre forrige helg, så stemmer nok det han sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...