Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Typen sa han ikkevar på msn ihelgen fordi internett var kuttet av denne helgen, og synes det var rart at internett var av kun i helgen liksom..Og han s han var ute med noen kompiser tok noen øl osv..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Kan godt være sant det. Uansett trenger man vel ikke å være oppkoblet hver dag?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Hvorfor mistror du ham? Er det et problem at han er ute? Skal du ha ham plantet foran pcen hele helgen? Forsøker du å "ta ham på noe" for å bli kvitt ham? Det er i så fall mye bedre å bare dumpe ham og akseptere at du ikke får gjort ham til syndebukken...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Har hatt masse irritasjon med nettet selv. Grrr...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Vet at internetten var nede hos mine svigerforeldre forrige helg, så stemmer nok det han sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå