Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Hadde SA for noen uker siden, selv omd et var tidlig og at jeg har mistet før.. Har jeg blitt så nedstemt etter det, har mye mareritter og er sur/sint hele tiden. Jeg ville prøve igjen men typen vil vente litt til med å prøve igjen, og det gjorde meg ganske nedfor også... Klarer ingenting for tiden, enn å sitte å være sur , ekstremt følsom og ha dårlige drømmer som gjør meg deprimert så fort jeg våkner
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Det er nok en normal reaksjon når du ønsket barnet så sterkt. Eneste trøsten er at noe er gærnt med barnet, og heller ut tidlig enn om 4 måneder da du må føde den ut?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Ja sist hadde jeg MA og var 4 mnd på vei... Var helt jævlig..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Du skal ikke føle det ubehagelig ovenfor andre med slike følelser ihvertfall, du har jo mer enn gyldig grunn til å være deprimert. Det er vanskelig for mannfolk å sette seg inn i slike følelser også, de har ikke vært gjennom det å ha ett liv inni kroppen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå