Gå til innhold

avstanden gjør meg deprimert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Norge og kjæresten min bor i utlandet, vi møtes kanskje hver 2.måned og nå orker jeg ikke mer, jeg er veldig glad i ham og forelsket, vi har det så sykt fint sammen men jeg blir deprimert av avstanden. Vi har vært sammen i 7-8 mnd nå, snakker om å flytte sammen men jeg har skole fram til juni neste år. Vet ikke hvordan jeg skal holde ut så lenge..

Klarte ikke komme meg opp idag for er så lei meg :-(

Har blitt såret før mange ganger og er livredd for han er utro eller noe når han er borte fra meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også avstandsforhold med min nåværende samboer, bare at vi bodde i Norge (180 mil fra hverandre) og dette pågikk i 1 år. Ja, det var kjipt og deprimerende til tider, og jeg kunne ikke fatte hvordan jeg skulle holde ut et helt år. Vi møttes 1 gang pr mnd. Men vi klarte det, og det var SÅ verdt det! Nå har vi vært sammen i 5 år og har 2 barn sammen.

Hvis du er redd han skal være utro mot deg, må dere kommunisere! Er det kun i ditt hode, eller er det realistisk?

Det er bare 10 mndr til juni, dere kan klare det dersom dere er flinke å holde liv i forholdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...