Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Noen som har fått barn med rødt hår og det har vært en stor overraskelse? Datteren min har rødt hår. Jeg vet ikke om noen slektninger med rødt hår, samme med mannen. Må si vi ble overraska. Man gjør seg jo alltid noen tanker om hvordan barnet skal se ut.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Begge mine har også fått nydelig, rødt hår, selv om eldstes har blitt blondere nå. Verken jeg eller faren har rødt hår, ikke besteforeldrene heller. Morsomt
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Det er ofte slik at barn får rødt hår om den ene av foreldrene har lyst hår (som har rødt i seg) og den andre av foreldrene har mørkt hår. Har tre søskenbarn som er rødhåret, der moren er mørk og faren er lys.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Rødt hår er kjempenydelig. Det vekker litt oppmerksomhet, fordi det er litt mer spesielt enn lyst og mørkt...Tenk deg når hun er voksen og har langt rødt hår, det er flott det.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Hvis begge foreldrene er mørke kan de få unger med rødt år! Kjenner flere med rødt år, og der er moren og faren enten svart i håret eller mørk brun!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå