Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Det er jo veldig varmt. Men hørt mange si det er så stygt. Og st dun er ut. Hallo? Stopp verden, jeg vil av!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Veldig lekkert er det vel ikke, men når det er et tosifret antall kuldegrader så blåser jeg virkelig i det. Dun er deilig og varmt, det er det som telelr.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Har selv jeg. Deilig og varmt nesten ned til knærne og høy hals. Driter i om det er umoderne til de kommer med noe like varmt som er moderne. Den er fra i høst 09, og jeg skal bruke den denne vinteren også.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Jeg syns det er direkte grimt. Heller en pen sort kåpe i ull med klassisk snitt.Kjempepent og elegant.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 Som alle andre typer jakker så finnes det både fine og stygge. Men bortsett fra det så er de vannvittig gode. Vinteren er noe helt annet med Uggs-type sko og dunkåpe.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 Enig. Heller en ullkåpe;) Skjeldent en trenger å vaske slike kåper, fjerne flekker etterhvert som de kommer, henge de ut til lufting med jevne mellomrom. Og skulle det være behov for en vask, så sendes den til rens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå