Gå til innhold

Jeg klikker! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg å samboeren har så utrolig DÅRLIG sexliv!!! Jeg blir GAL snart!!:(

Har tatt det opp utallige ganger! Han nøyer seg med sex kanskje en til to ganger på to uker.. Vi er et ungt par uten barn.. Jeg blir så irritert.. Jeg føler meg feit, stygg og ikke tilstrekkelig nok. Dette har jeg prøvd å forklart han mange MANGE ganger... Han lover bot å bedring, men ingenting skjer!:(

Min x-flamme har sendt meg en del mld i det siste, og jeg kan med en gang bare si at vi hadde rådeilig sex! Og han kunne ikke få nok av meg.. Den følelsen savner jeg noe enormt... Det har opp til flere ganger fristet å bare gjøre det slutt med min nåverende samboer, og satse på x-flammen...

( han hadde problemer med å binde seg for noen år siden, men innså hva han mistet da jeg fant meg en ny mann. Noe han har vært flink til å fortalt meg gjevnt over i snart tre år..)

Jeg har grått, kjeftet, vært overlegen, snakket rolig, hatt sex "nekt" sånn at han skal skjønne hvordan jeg føler meg, tatt på meg sexy undertøy, sexy nattkjoler, slanket meg ti kg osv... Ingenting hjelper!! Jeg stilte i svart sexy nattkjole og svarte strømper. Stilte meg i døråpningen til soverommet mot stua hvor han satt å så tv.. Han så på meg å sa: nice... Thats it... også sier jeg: ja, kommer du eller? Så sier han: nja, vente litt da.. Skal bare se ferdig det som er på tvn her... Jeg kan ikke engang beskrive den ekkle følelsen jeg hadde inni meg da. ( sliter nok med selvtilliten som den er)

Nå skal vi liksom prøve å lage barn.. Vi har det jo trossalt veldig fint, når vi først har det fint.. Åh, jeg blir så i tvil.. Gidder jeg dette i all evighet? Aldri føle meg skikkelig sexy? Aldri føle at han må ha meg NÅ?!

Er der flere her som har en partner som ike orker sex, så han runker helt til han kommer, og spruter oppi deg, sånn at du får "dosen" ?

Skal babyen vår bli "laget" i så utrolig uromantiske omgivelser? jeg ligger bare der, han runker vedsiden av, og stapper den inn rett før det går for han?

Nå skulle vi gjøre det samme ikveld, da jeg mest sansynlig har eggløsning i disse dager... Jeg ligger dær, føler meg dum som et brød, og han runker ivei... Han sukker å stønner ( som om at han syns det er slitsomt, ikke godt) Ikke snakk om at han tenker over at det faktisk ligger en naken dame vedsiden av seg, som han kan "bruke".... INGEN oppmærksomhet.....!!

Jeg har grått så utrooolig mange ganger over dette.. Orker jeg mere??!

kan slenge på at han ellers er en fantastisk fyr.. Dog litt vell lat, alt for glad i dataspill å burger.... Men uansett.. Veldig veldig snill. Trofast, ærlig, veldig tålmodig og kjekk.... Men uansett..

HJELP!!!!

(jøss dette ble veldig langt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke homofil nei.. Men skulle nesten ønske han var det, så jeg hadde fått en skikkelig forklaring...

hi

Skrevet

Bare fordi han er mann betyr jo ikke at han nødvendigvis har lyst på sex hele tiden.

Jeg skjønner at det går på selvtillitten din løs, men det har sikkert ingen verdens ting med deg å gjøre i det hele tatt.

Det kan være mange grunner til at sexlysten uteblir.

Jeg sliter selv med manglende sexlyst. Har dårlig samvittighet ovenfor partneren min, men kan ikke tvinge meg selv til det heller.

Det har overhodet ikke noe med han å gjøre.

Jeg har for en ting alltid vært en person som ikke har vært spesielt interessert i sex, jeg får veldig lite ut av det. Liker mye bedre å sitte i armkroken hans og kose. Samtidig er jeg så sliten og trøtt om dagen at jeg har bare ikke lyst.

Jeg prøver ikke å bagatelisser problemet ditt. Bare gi deg en annen synsvinkel å prøve å se det fra.

Hva om du prøver å sette deg ned en kveld, slå av tv'en og alt annet som kan ta oppmerksomheten vekk fra deg og snakke ordentlig ut med han om det?

Kan jo være noe som plager han, at han er deprimert ol. Aldri godt å si.

Lykke til.

Skrevet

Jeg mener at det er en rekke ting som må til for at et forhold skal fungere, og et godt sexliv er en av tingene. Syns du bør revurdere babylaginga ei stund, vil du virkelig dele livet med denne mannen? Jaster det sånn med barn. Får dere barn er dere knytta til hverandre for alltid. Tro meg, sexlivet blir IKKE bedre av å bli småbarnsforeldre.

Hadde gått i tenkeboksen. Du virker ikke veldig dedikert. Og det lover ikke godt at du tenker så mye på eksen.

Gjøre det slutt og bli sammen med eksen kanskje?

Skrevet

Ikke få barn med denne mannen nå! Hvis du er såpass frustrert over sexlivet nå, så blir det ikke bedre i årene med småbarn. Jeg skjønner hvordan du har det. Jeg hadde det slik med ex'en som du har det nå. Han ville sjeldent ha sex og jeg fikk veldig dårlig selvtillitt av det. Med min nye samboer er det helt annerledes. Jeg savner ingenting i forholdet med han. Med ex'en tenkte jeg ofte på å være utro. Slik er det ikke nå. Jeg får alt jeg trenger hjemme og det er så bra å ha det slik. Ingen flere frustrasjoner.

Du burde kanskje si til samboeren din at du syns ikke forholdet er slik det burde være, så du vil legge babyplanene på is en stund. Og du ønsker også en pause i forholdet. Si at du ikke klarer å være med en mann resten av livet som gjør det så seksuellt frustert. At det kommer bare til å ende opp med at du er utro før eller siden. Og det ønsker du ikke.

Hvis sex ikke fungerer i et forhold opptar det 90% av forholdet. Fungerer det så opptar det 10%. Sex er limet som holder par sammen, og det som skiller venner fra kjærester. Jeg ville absolutt ikke nøyd meg med et slikt forhold som du har resten av livet. Hadde dere hatt barn allerede hadde det vært annerledes. Men nå står du fritt til å velge fremtiden din selv uten at det går utover barn og familie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...