Gå til innhold

noen som har erfaring med Dermalogica? Er dette å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har uren hud, spesielt plaget med sorte prikker over hele nesen + fargeforskjeller..Hadde vært i lykkerus hvis jeg hadde funnet et produkt som gjør huden min bedre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ska være veldig bra har j hørt..

Jeg har akkaurt tatt en ansikts behandling med rens,scrub,osv på klinikken. deres.Ble meget fornøyd..

Produktene selges kun på i Klinikk.

Jeg har nå bestillt meg noen produkter ,skrub,rensgele,dagkrem osv. Gleder meg til dem kommer..

Skrevet

Jeg bruker MD formultion og Dermalogica, anbefaler deg å ta en tur til skjønnhetssalong og få såkalt "face mapping".. Så de kan finnne ut hva produkter passer deg osv.

Skrevet

Jeg har prøvd noen produkter i serien, og synes helt ærlig ikke de var så bra. Nå har ikke jeg uren hud, heller tørr, så det er mulig de har produkter som passer for deg.

Jeg ble ikke imponert, dyrt er det også.

Skrevet

Dytter ...

Hva syntes dere andre?? Noen som har prøvd produktene??

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Jeg sverger til Dermalogica, veldig fornøyd. Men det er vanskelig å vite om de passer deg og din hud, da må du få en analyse som noen over her skriver. Jeg har prøvd de fleste merker fra salonger og synes Dermalogica er best! Litt dyrt, men jeg får det til innkjøpspris..ellers har jeg bestilt fra Prettyskin4less.com.

Ang sorte prikker kan jeg anbefale Sensai Silky Purifying Pore Clarifying Essence, veldig langt navn og veldig bra.

Skrevet

Når du bestiller fra Prettyskin4less.com ,den nettsiden må du betale mye i frakt og avgifter?? Regner med at dem blir sendt fra utlandet? Men da lønner det seg heller å kjøpe dem i Norge??

Skrevet

Jeg var tidligere plaget med uren og blank hud langt inn i 30-årene, og hadde prøvd det meste av det du kan kjøpe i vanlige parfymerier. Etter at jeg begynte med Dermalogica, har jeg fått kjempebra hud og det ble bemerket av mange. Jeg har brukt det i fem år . Dersom jeg prøver noe annet (f.eks. går tom og tenker jeg kan prøve noe som koster litt mindre) reagerer huden min negativt på det.

Skrevet

Hvilke produkter bruker du da? Har samme type hud og må prøve en ny fuktighetskrem.

Skrevet

For å få en god start bør du uansett dra til hudpleier for ta det verste. Det er ikke sikkert noen hudpleieprodukter alene kan gjøre så mye med de problemene. Deretter kan du gå over på et produkt som Dermalogica. Vet om mange som er utrolig fornøyd med dette merket, men det er viktig å finne et produkt som er tilpasset din hudtype, ellers nytter det ikke.

Her er tips til hud med fargeforskjeller:

http://www.vanitystore.no/p/Dermalogica_Pure_night_-_50_ml/2275

Skrevet

Jeg har brukt den serien i 9 år nå og er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Hvor er det billigst å bestille på nett??

Jeg skulle hatt meg øye krem, og en hudkrem for tør fet hud som er tørr..

Skrevet

Litt sent svar, bruker Active Moist krem, spesial cleansing gel (vaskegele), gentle cream exfoliante og en fuktighetsmaske jeg ikke husker navnet på nå (kjøpte feil sist, og fikk skin refining masque). Bruker også andre produkter i serien innemellom, men dette er hovedproduktene.

Skrevet

Jeg har tørr hud, og en del uren hud innimellom. Jeg er kjempefornøyd med de produktene jeg har brukt/bruker. Øye-kremen er jeg veldig fornøyd med, den varer leeenge. Bruker også en rense-gele. Super :-)

Skrevet

Jeg bruker bare Dermalogica og er superfornøyd. Men vil råde deg til å gå til hudpleier og få en facemapping før du velger produkter. Jeg trodde i mange år at jeg hadde tørr hud men så viste facemappingen at den er sensitiv og ikke tørr. Så fikk jeg tips om hvilke produkter fra dermalogica jeg burde bruke og huden min har blitt helt utrolig fin og problemfri!

jeg kjøper alltid på strawberrynet.com, halv pris av å kjøpe her.

Skrevet

Jeg brukte dermalogica i et år, og fikk fantastisk hud. Det var renseproduktene mot uren hud + en herlig fuktighetskrem som jeg ikke husker navnet på. Men fikk inntrykk av at alt fra dermalogica er genialt (ei venninne hadde alle produktene) .

Nå har jeg ikke råd til det, men den dagen jeg får meg fast jobb, er dette noe av det første jeg skal spandere på meg selv :)

Skrevet

Har ikke vært så imponert av produktene jeg har prøvd fra dermalogica. Liker best MD formulations og decleor.

Skrevet

Jeg jobber i hudpleiesalong og har erfaring med både Dermalogica, Decleor, M.D Formulations og Exuviance. Smak og behag egentlig, alle merkene er gode.

Det rimeligste alternativet er Exuviance, men langt ifra dårlig av den grunn. Jeg får produktene billig, men velger Exuviance uansett. :-)

Det selges bl.a "start-kit" med rens, tonic, dagkrem, nattkrem, bodylotion, dusjsåpe og øyekrem (i små str vel og merke) til 198,-, tilpasset din hudtype.

Skrevet

kan du fortelle litt mer om exiviance? hvorfor syns du det er bedre enn de andre? Har selv brukt dermalogica de siste årene, men har lyst til å prøve noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...