mei&mi + marcus :) Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Går meg helt vill i jungelen av sko her! Noen anbefalinger? Og trenger man cherroxer i tillegg til vintersko?
~sjiraff~ Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Cherroxer må du ha. Bedre å bruke det på slafsete dager enn vanlige vintersko. Vi har de siste årene brukt Viking sko, og er veldig fornøyd med det. De er svindyre da, men vi får de til halv pris via jobben til svigers.
3småtroll♥ Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Hei:) Jeghar egentlig vært litt motstander av cherrox, og klart meg fint uten frem til barna ble en 5-6 år... Men med skolebarn som trenger skift osv så har jeg insett at cherrox faktisk er veldig praktisk:) Vi har hatt cherrox stående på sfo til skift, og hatt et par vinterstøvler som har blitt brukt hjemmenfra. Det jeg har vært mest fornøyd med til eldste snupp som nå går i 3. er sorrel og ecco. Hun fikk ecco høye støvler (støvletter med flat såle) sent på vinteren i fjor da hun vokste ut av sorellene... De vardyre, men veldig gode og varme, holdt seg tørr uansett og så var de fine å se på så hun kunne ha de til kjole eller hva det skulle være;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå