Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Samboer og jeg holder på å gå fra hverandre,og jeg verker i hele kroppen.Aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Han overser meg,og vil ikke snakke med meg.Vi klarer ikke å kommunisere,og det er mye av grunnen til at vi går fra hverandre.Jeg sliter med depresjon,og dette hjelper ikke akkurat.Hadde vi i det minste bare pratet om det,og avklart det,hadde det vært til hjelp.Men han går og ligger seg og ser på tv,prøver jeg å snakke med han,sier han at alt er min feil.Men grunnen er at han sliter med depresjoner selv(har skrevet om det her inne før..) han nekter å gjøre noe med det,og jeg er blitt en hoggestabb for han.Og jeg orker ikke mer,klarer bare ikke å holde ut lenger. Ser at dette ble forferdelig rotete,men jeg må bare prøve å tømme meg litt:-( Skrev et brev til han i går,siden han ikke vil snakke.Tenkte han kunne få lese i fred om hvordan jeg føler det,hva jeg tror og hva jeg drømmer om..Fikk ikke respons på det,og han har heller i dag ikke snakket med meg. Så i sted rev jeg brevet i mange biter og kastet det.Føler det er det han har gjort med meg,jeg la hele sjelen og hjertet mitt i det brevet,og det betydde ingenting for han. Og nå har jeg lyst å gå gjennom hele huset og ødelegge alt som har med oss to å gjøre,alle kort,gaver,bamser og ting og tang.Jeg er helt i fra meg,verker i hele kroppen,og har bare lyst å ødelegge alt også reise langt vekk:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå