Gå til innhold

Hei! Hvor fort fikk dere mage?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er gravid, og skal ha nr. 2 og lurer på hvor fort dere fikk magen deres?...Med nr en så hadde jeg så vidt en liten kul når jeg var 4,5 mnd på vei...Lurer bare på om jeg kan få se magen litt før med nr. 2 =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel får man det tidligere m nr 2, jeg fikk det etter ca 3 mnd med andremann. Og som deg med første. Nå tror jeg jammen det kommer enda tidligere med nr 3.

Skrevet

Begynte å få kul på magen i uke 8-9, tror det er ganske tidlig, men så er det nummer 2 også. :)

Magen ble veldig fort VELDIG stor også, så vi trodde først det var tvillinger, men det stabiliserte seg etterhvert (og det er bare én hehe).

Skrevet

Ca uke 20 med begge to.

Skrevet

uke 20 me nr 1, er 18 nå med nr 2 og har bare bitteliten kul, så tipper det blir 20 nå også.

hadde jeg hatt på meg gravidbukse hadde jeg hatt mage da...ser jo diger ut med en gang jeg har på den strikken over magen, så her blir det vanlige klær til det er offisielt neste uke

Skrevet

Fikk det faktisk senere og senere for hvert barn jeg fikk....Første var jeg så tynn at jeg hadde liten kul allerede i uke 8, med nr to kom det i uke 12 og nr 3 kom det ikke før 6-7mnd

Skrevet

med førstemann syntes ikke magen før rundt 4-5 mnd tror jeg, denne gangen begynte folk å spørre allerede etter 8-10 uker.... Ganske vanlig at du får mage litt før med nummer to tror jeg, men det er sikkert individuelt.

Mens du venter kan du nyte bevegeligheten uten stor mage, og være fornøyd med at du klarer å bøye deg, knyte skoene dine, se beltehullet og gå i stedet for å vagge hehe

Skrevet

Jeg venter nr.3 og synes allerede at magen har blitt ganske stor, er 11 uker på vei... Må være ganske bevisst på klesvalget om jeg vil skjule det..:)

Skrevet

Kommer også på hvor mye du har trent og hvordan magemusklene er før graviditeten...

selv var jeg totalt utrent med nr 1, litt trent med nr 2 og trent med nr 3....Trent hele svangerskapet med nr 3 frem til jeg røk lysken i rundt uke 34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...