Gå til innhold

Noen som bor i en 2roms her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva deres strømregninger ligger på, synes jeg betaler så utrolig mye. Har gratis varmt vann.

 

Ellers er det kjøleskap, oppvaskmaskin og vaskemaskin som bruker strøm.

 

Betaler 1500 kr annenhver mnd.

Hafslund.

 

Vil bare sammenligne, veldig hyggelig om noen vil svare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om kjøleskapet er gammelt så drar det nok mye strøm. Hva med oppvarming, varmeovner etc.?

 

Jeg leide en to-roms på 50kvm. i fjor og betalte rundt 4-6000,- i strøm hvert kvartal. Da var 2/3-deler av regningen nettleie. Jepps, vi har den dyreste strømmen i Norge:(

Skrevet

Har ikke hatt noe varme på siden april. Og kjøleskapet er ikke spesielt gammelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...