Lykke (ö;) Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Lurer på hva deres strømregninger ligger på, synes jeg betaler så utrolig mye. Har gratis varmt vann. Ellers er det kjøleskap, oppvaskmaskin og vaskemaskin som bruker strøm. Betaler 1500 kr annenhver mnd. Hafslund. Vil bare sammenligne, veldig hyggelig om noen vil svare.
Gjest Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Om kjøleskapet er gammelt så drar det nok mye strøm. Hva med oppvarming, varmeovner etc.? Jeg leide en to-roms på 50kvm. i fjor og betalte rundt 4-6000,- i strøm hvert kvartal. Da var 2/3-deler av regningen nettleie. Jepps, vi har den dyreste strømmen i Norge:(
Lykke (ö;) Skrevet 30. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2010 Har ikke hatt noe varme på siden april. Og kjøleskapet er ikke spesielt gammelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå