Gå til innhold

Ja! Hun sparker!!


Nurketmitt  **Høygravid**

Anbefalte innlegg

Må bare dele med dere at det er så utrolig koselig å være helt sikker på at de små bevegelsene jeg har kjent i det siste er søte, små spark. "Titt, titt, Mamma - her er jeg!"

 

Stor stas for en som aldri har vært gravid før! Når jeg sitter i møter på jobb, er det herlig avsporende å kjenne at hun driver morgengymnastikk i magen min!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veit, det er såååå koselig!!! I dag ligger hun med hodet opp og sparker meg i blæra :) Hun er heldigvis så stor at det er plagsomt ennå!

Det kjennes ut som hun HOPPER inni der noen ganger.

I går hadde hun hikke så hele magen ristet!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt herlig!! :)

Jeg begynte så smått å kjenne bevegelse i magen rundt uke 16, nå er jeg 18+4 og småen sparker hardt hveeer dag! :) Såå artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ja, synes også det er deilig :) Er 2.gangs, men synes det er like stas som forrige gang :)

 

Synes det er så deilig nå når det ikke er så forferdelig harde spark også, kan liksom fortsatt ligge som jeg vil i senga. Småen begynner å protestere litt når jeg ligger på magen, men kan fortsatt ignorere det. På slutten av forrige svangerskap var det kun høyre side som ble akseptert av den store lille 5 kg's ruggen i magen, lå jeg noe annerledes sparka han så sykt hardt :) Så vi må bare nyyyyte de søte små sparkene :)

 

Kos dere, jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe har faktisk ikke tenkt på hvorfor det sparker mye mer når jeg ligger på magen, men det er nok fordi hun ikke vil det. hehe =P men som sagt, det går ennå ant å ignorere det, så skal nyte det mens jeg kan. blir vanskelig å ikke kunne sove i den stillingen jeg selv ønsker.=P

 

er min første, så det er ekstra spennende å deilig å kjenne det. tok en stund før jeg turte å konkludere 100% med at det var spark, men nå er jeg veldig sikker.

 

men ja, det er fantastisk deilg å kjenne spark.. ubeskrivelig, deili å kjenne at det blir flere og at de blir sterkere. sikkert ikke så koselig når man får seg spark i blæra eller i ribbeinene, så derfor må vi kose oss ekstra nå jenter;)

 

kos dere videre med sparkene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, det er helt fantastisk. Sier til samboeren min at jeg skulle ønske han kunne kjenne det jeg kjente..... er jo ikke mulig å forklare hvordan det føles....

 

Hvert minutt nytes... hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en helt spesiell nydelig opplevelse ja:)

 

Men skal jo bli stas når det kjennes på utsiden også, slik at samboer også kan kjenne:) har morkaken på fremre vegg, pluss litt ekstra polstring rundt maven fra før, så det vil nok ta litt tid før vi kjenner det:)

 

Deilig og legge seg på ryggen i sengen noen rolige minutter i løpet av dagen og kjenne etter de små bevegelsene:)

 

Er 20+3 i dag, hvor langt er dere andre på vei??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag är första dagen jag känner spark utanpå magen:) Är 19+1 på väg. Har annars känt liv de sista tre veckorna.

Det här är andra gången jag är gravid. Förra gånger kände jag inget förrän i vecka 22-23.

 

Är så härligt att känna att det faktiskt är något som växer sig starkare och starkare där inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...