Gå til innhold

Ja! Hun sparker!!

Nurketmitt  **Høygravid**

Anbefalte innlegg

Må bare dele med dere at det er så utrolig koselig å være helt sikker på at de små bevegelsene jeg har kjent i det siste er søte, små spark. "Titt, titt, Mamma - her er jeg!"

Stor stas for en som aldri har vært gravid før! Når jeg sitter i møter på jobb, er det herlig avsporende å kjenne at hun driver morgengymnastikk i magen min!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142263300-ja-hun-sparker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veit, det er såååå koselig!!! I dag ligger hun med hodet opp og sparker meg i blæra :) Hun er heldigvis så stor at det er plagsomt ennå!

Det kjennes ut som hun HOPPER inni der noen ganger.

I går hadde hun hikke så hele magen ristet!

:D

Åh, ja, synes også det er deilig :) Er 2.gangs, men synes det er like stas som forrige gang :)

Synes det er så deilig nå når det ikke er så forferdelig harde spark også, kan liksom fortsatt ligge som jeg vil i senga. Småen begynner å protestere litt når jeg ligger på magen, men kan fortsatt ignorere det. På slutten av forrige svangerskap var det kun høyre side som ble akseptert av den store lille 5 kg's ruggen i magen, lå jeg noe annerledes sparka han så sykt hardt :) Så vi må bare nyyyyte de søte små sparkene :)

Kos dere, jenter :)

hehe har faktisk ikke tenkt på hvorfor det sparker mye mer når jeg ligger på magen, men det er nok fordi hun ikke vil det. hehe =P men som sagt, det går ennå ant å ignorere det, så skal nyte det mens jeg kan. blir vanskelig å ikke kunne sove i den stillingen jeg selv ønsker.=P

er min første, så det er ekstra spennende å deilig å kjenne det. tok en stund før jeg turte å konkludere 100% med at det var spark, men nå er jeg veldig sikker.

men ja, det er fantastisk deilg å kjenne spark.. ubeskrivelig, deili å kjenne at det blir flere og at de blir sterkere. sikkert ikke så koselig når man får seg spark i blæra eller i ribbeinene, så derfor må vi kose oss ekstra nå jenter;)

kos dere videre med sparkene =)

Annonse

Det er en helt spesiell nydelig opplevelse ja:)

Men skal jo bli stas når det kjennes på utsiden også, slik at samboer også kan kjenne:) har morkaken på fremre vegg, pluss litt ekstra polstring rundt maven fra før, så det vil nok ta litt tid før vi kjenner det:)

Deilig og legge seg på ryggen i sengen noen rolige minutter i løpet av dagen og kjenne etter de små bevegelsene:)

Er 20+3 i dag, hvor langt er dere andre på vei??

Idag är första dagen jag känner spark utanpå magen:) Är 19+1 på väg. Har annars känt liv de sista tre veckorna.

Det här är andra gången jag är gravid. Förra gånger kände jag inget förrän i vecka 22-23.

Är så härligt att känna att det faktiskt är något som växer sig starkare och starkare där inne!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...