Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 kaster opp hver morgen, ikke hardt der ungen ligger, trøtt og slapp og veeeeldig mens smerter.... normalt el ikke?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Helt vanlig. Kvalmen og trøttheten forsvinner nok før du er halvveis. Menssmertene du kjenner nå er voksesmerter som forsvinner rundt skiftet mellom første/andre trimester og som kommer tilbake mot slutten, da pga modning:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå