Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Er det noen plasser jeg kan sette en annonse for dette? Har for mye fritid, men ikke fritid nok til å eie, hadde vært kos å låne en hvor eierne ikke har nok tid
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Kan være en ide å sette inn en annonse i lokalavisen/ henge lapp på butikken?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Ta kontakt med dyrebutikker og hør om du kan sette lapp i butikken, hundeklubber, hundesider som feks CANIS.NO, FINN kanskje? Så hyggelig tiltak da!!! Nesten så jeg skulle spurt hvor du holder til ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Holder til i Oslo, nært skog og turområder. Vokst opp med hund og savner det utrolig mye, syns bare det blir for mye ansvar å eie en nå da jeg ikke vet hvor jeg er og hva jeg gjør om 5 år. Hadde helt glemt av Canis.no, så skal sjekke ut den siden
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Siden du bor nærme Oslo, hva med FOD? Foreningen for omplassering av dyr trenger sikkert noen som kan stille opp http://www.fod.no/viewPage.php?page=0
Isola&Lille+julegave Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Hei! Jeg trenger faktisk noen som kan avlaste... Har termin 10 desember blir alene og føler allerede på at jeg ikke klarer å gi henne den opmerksomheten hun fortjener. Hun er en fantastisk rolig og snill hund. Veldig omgjengelig og glad i folk. Eneste minus er at hun går IKKE med katter.... Hun er stor, lydig, kort pels. Gatemix fra Ungarn, faktisk Du får gi en lyd om du tror det kunne vært noe.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Hei:) Skriver ned nicket ditt, så kommer jeg tilbake til deg når jeg vet mer om bosituasjonen min:) Må muligens flytte, så prøver å finne en plass som godtar barn og hund Reiser bort på ferie i 2 uker nå snart, skriver deg en PM når jeg er tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå