Turbomamma<3<3<3 Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Hva slags sko bruker dere nå utover høsten, til litt kaldere, men tørre dager? Ellers har vi jo støvler og cherrox.. Går det i goretex-sko av noe slag eller noe annet? Noen tips til sko, på evt nettside? Jenta mi er 2 1/2 år og føttene har vokst veldig denne sommeren, så de skoene jeg kjøpte til våren er plutselig små.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 mine barn har aldri hatt høstsko... De har joggesko, og de bruker vi frem til vintersko-sesongen begynner.. Men bytter ut bomull-sokkene med ullsokker etter hvert, så går det så fint så
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 30. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2010 Ja, nemlig! Det var det jeg tenkte, at hun skulle hatt plass til ullsokker i de skoene.. Men hun har vokst så mye. Og jeg er nesten redd for å kjøpe noen nye nå, bare for denne høsten som da evt ikke vil passe til våren igjen. Bli jo så mye sko.. Kanskje jeg er heldig og finner noen på salg..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 jeg kjøpte nye joggesko til begge mine i midten av juli jeg, fant de til 70 % avslag
The Bad Gal Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Ifjor kjøpte jeg Superfit gore-tex joggesko til storesøster i huset, håper jeg finner tilsvarende i år, for de var vi veldig fornøyde med. Har kikka litt rundt, men har ikke sett at de har fått inn noen enda.(kjøpte på Barnas hus sist)
lille sprelle Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 kjøpte noen goretex-sko på xxl i våres som heldigvis passer enda. Hvis ikke så hadde det nok blitt løsningen med joggesko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå