Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Har en 2åring, bor i Oslo, trenger tips til gode vintersko...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Viking gore tex. Min sønn har brede føtter og da er viking gode. Dessuten er de varmere en ecco sine. Veldi fornøyde med disse skoen han var aldri kald eller våt;) Det er og yndlingskoene hans, han finner de alltid frem til og med nå om sommeren vil han helst gå i de skoene;) Han var 1,5 år da vi kjøpte de. Nå er han 2,5 år og jeg kommer til og kjøpe de samme skoene i år også;)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 har ingen erfaring med sko, men har kjøpt Reima Tecsko til guttungen. Virket gode og varme.. Kostet en god del også, så får håpe de svarer til forventningene
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Er vinterskoene til reima like dårlige som joggeskoen så har du gjort et ræva kjøp. Makan til drittsko skla du leite lenge etter. Det var til og med reima tec. varte i ei uke og da så de allerede veldi slitt ut. De lakk også vann...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Jeg anbefaler kavat, kjempegode sko!! Skinn med ullfor. De holder bena utrolig varme i kaldt vær og de tåler en god del væte. Og ikke minst, barna klarer å ta dem av og på selv ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå