Gå til innhold

Hva tenker du på akkurat NÅ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker på at jeg skal jobbe 3 dager denne uka og 3 dager neste uke :)

Er arbeidsledig, og fikk tlf fra et legekontor for noen timer siden med spørsmål om jeg kunne jobbe litt der.

Er kjempeglad :)

Skrevet

Jeg sitter å funderer på om jeg skal kjøpe drømmehuset helt alene:)

For og imot, for og imot:)

Blir helst for:)

Skrevet

Om det finnes et menneske i verden som kan bevise at de er synsk. Jeg tror det ikke, men hver gang jeg spør er det taust i verden. Snodig...

Skrevet

På den bedritne fødselen jeg hadde for snart ett år siden..

Skrevet

At jeg er kvalm, keen på å føde snart, har alle halsbranners mor og skulle ønske den gikk vekk snart, er på maksgrensa på hva jeg kan ta av midler for den.

Skrevet

De brune øynene til en annen jente..

Skrevet

Den hvite tobleronen jeg tygger på:-O

...og om jeg hører noe fra jobben jeg har søkt på.

Skrevet

Jeg satt og vurderte om jeg skulle skru av dataen eller ikke. Har sittet her lenge og tenkte at jeg har vel andre ting å gjøre også...........

Skrevet

Om jeg kommer til å bli en av de som ikke syntes at fødselen er så smertefull... Har troa på det ;)

Skrevet

At jeg burde gå og henge opp den sinnsyke klehaugen i stedet for å sitte her å glo...

Skrevet

to go to bed or not to go to bed

to go,to go,not to go, you see, go to

Skrevet

at jeg må legge meg mye før i dag, kommer meg aldri i seng.

Skrevet

På hva jeg skal ha på meg i bryllupet jeg skal på i september. Må vel ut på butikkene en tur. :)

Skrevet

på den nye studenttilværelsen og den nye babyen i magen..

Skrevet

Tenker på at jeg akkurat har ringt en spåkone som virket veldig treffsikker ang mine tanker og diverse, og lurer på om hun har rett når det gjelder kjønnet i magen min ;)

Skrevet

På om jeg hadde klart å være "unkarskvinnen". Haha. Sitter og ser på det nå. Herlig hjernedød underholdning... Og så tenker jeg på at jeg bør legge meg og om hvor mange timer søvn jeg får om jeg sovner innen en time... Svaret er 6.

Skrevet

At jeg er så jævla lei maset om sex, og at ingenting er mere turnoff enn mas, mas, mas!!!!!

Skrevet

Jeg tenker på at jeg er glad for at barna mine ikke ble vaksinert mot svineinfluensaen, jeg tenker at Hotell i særklasse er en god grunn til å gå og legge seg. Og jeg tenker på at hvis jeg spiser mer godteri nå så triller jeg snart, eller spyr.

Og så tenker jeg på hva jeg skal finne på i helgen, og om jeg skal flytte babyen fra vår seng og over i hans egen så jeg får lese litt før jeg sovner.

Skrevet

At jeg tidligere i dag sendte inn en skoleoppgave som jeg nå har oppdaget at det er flere feil på...

Skrevet

Jeg tenker på Han. Han jeg elsker mer enn jeg trodde var mulig. Han som er på jobb i et land som er utrygt og farlig langt borte fra meg. Han som elsker meg og er villig til å dø for meg om han må. Han som jeg respekterer mest i hele verden av flere grunner enn jeg kunne nevnt. Han som jeg savner så mye at det gjør fysisk vondt. Han som ikke har tekstet tilbake på noen timer, noe som gjør at jeg er livredd for at noe har hendt.

Skrevet

Jeg tenker på jenta i magen min.

Skrevet

Tenker at jeg burde gå og legge meg, men at det er så fælt når lyset er av og man ikke har noe annet å drive med enn å måtte høre på sine egne kjipe tanker...Jeg har vært arbeidsledig i snart et år og går bare hjemme med baby. Har omtrent ikke noen kontakt med andre voksne og følgelig er tankene mine ganske kjedelige og ensformige for tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...