Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Når skal man teste for graviditet når man ikke har noen stabil syklus? Har hatt mensen 2 ganger på 10 mnd så jeg aner ikke når det kunne ha sjedd. Kvalmen har allerede meldt seg så er vel ganske sikker på at jeg er gravid men sist så ble jeg kvalm når jeg var ca 3 uker på vei så skal jeg vente 1-2 uker eller bare teste? Når er Hcg målbart?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Dytter i håp om at noen kan svare meg før jeg legger meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå