Gå til innhold

hvilke klær til barn på 10-11 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg kanskje mest på yttertøy. Hva trenger vi å kjøpe liksom? Han går ikke i barnehage. Har sett litt på disse parkdressene, men trenger han det når han er så liten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 - 11 mnd nå, eller når vinteren setter inn.

Barn som er 10 - 11 mnd nå hadde jeg kjøpt skikkelig vinterdress til. Reima er kjempegode til så små da de har ekstra polstring i rompa siden de sitter så mye.

selv om de ikke løper rundt enda liker de som regel å sitte i snøen og grave, ake og annet som andre barn gjør.

Skrevet

Går han ikke i barnehage trenger du ikke og kjøpe en dyr en. Kjøp gjerne refleks de koster under 500 kr. Er gode og myke dresser som er lette og bevege seg i. Billig dresser er ofte stive og tunge for sånne småttiser;)

Når det blir kaldere utover så er det veldi praktisk med en dress. Invister også i ull, sparkjøp har ok ull til en billig penge. Ellers så har obs tilbud på ull nå. Fra oktober til mars går mine gutter kunn i ullundertøy. Jeg har også kjøpt noen ulldresser fra reima, kostet 199 kr på tilbud. Veldi greie og ha under parkdress og evt regntøy.

Ellers så trenger du ikke sko barnet lærer og gå. Jeg brukte sånne lobber. De er vanntette og er foret. Min var aldri våt eller kalde i de og han gikk i barnehage, de kosta 99 kr på Cubus.

Lærer han og gå så bør du ha noen lette sko som sitter godt på foten feks superfit.

Skrevet

Ok..takk for svar..Noterer ivrig:)

Skrevet

Refleks sine dresser er gode. Tipper det ikke blir mye sitting i snø på han, ikke før utpå våren iallefall. Mi gjorde ikke det... Ble mest vogn, lite leking. Var litt i påska bare. Ville kjøpt en som passer da, og som da kanskje passer litt neste vinter også. Snuppa hadde en dress i 86, og den passer ennå. 2,5 nå.

Anbefaler nøstebarn sine ullfleecedresser til bil og vogn. KJempegode. Brukte den MASSE.

Så lenge de ikke er i barnehage er det ikke nødvendig med så innmari mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...