Gå til innhold

Hm...lurer fælt!! Har noen av dere opplevd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har prøvd å bli gravid flere mnd nå og kjent disse murringene komme sånn nå og da mot ventet M....ømme bryst etc..

Denne mnd kjenner jeg ikke til noe som helst...ikke ubag en plass!! venter M om 5 dager.....kan dette være et positivt tegn ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oh yes, slik hadde jeg det. Hadde murringer da noen dager før, men ikke like sterke liksom. Så plutselig fikk jeg DE ømme puppene og murringer som F, så viste testen positivt, først meget svakt med CB også ble den bare sterkere og sterkere ( i alt svidde jeg av 6 tester!!!!). haha:)

Krysser fingrene!!!

Skrevet

Jeg har alltid tatt feil når jeg har vært gravid, de gangene jeg har trodd jeg har blitt gravid er jeg det ikke. og de gangene jeg trodde det var helt utenkelig at jeg var gravid er jeg det ;)

Og jeg har hatt mye mer symptomer når jeg ikke har vært gravid, sikkert for at jeg har gått og tenkt mye på det :)

Ingen av mine barn er veldig planlagt med prøving og vi venter nå nr. 4, men har jo av og til trodd jeg har blitt gravid når jeg har glemt piller etc.

Så det kan fullt vær mulig at dere er gravide :)

Skrevet

Hadde ikke vondt dagene før mensen sånn som jeg pleide, men største forskjellen var at jeg ikke hadde den forferdlige hodepinen som jeg pleier å ha 3 dager før, hadde bare normalt vondt i hue som paracet tok seg av.

Da jeg skulle ha mensen derimot fikk jeg unormalt vonde og ømme pupper....trodde ikke jeg var gravid for det jeg da....så etter 1 uke ble jeg kvalm og svimmel, etter nok en uke forsinka så tok jeg en test og da var jeg alt 7 uker på vei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...