Gå til innhold

Hvor kjøper dere gravid-buksene deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å finne noen jeg. Det er mest tightser og piratbukser foreløpig, mens jeg er på desperat jakt etter olabukser.. Har nå en bukse igjen som passer :o

Har dere noen tips? Gode bukser til ok pris? Nettbutikker, kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Butikken "Svangerskapet" i Kirkeveien (Majorstua). Bra utvalg, og hyggelig betjening:-)

Skrevet

Jeg kjøpte to par jeans på H&M for noen dager siden, di var kjempekule og veldig moderne, akkurat som vanlige bukser, bare med plass til mage! :) Gleder meg til magen kommer så jeg får bruke di!:):)

Skrevet

H&M billig og bra.

Syntes det er litt dumt å betale 1000 kroner for en bukse når men kan få det til 300. (med tanke på at man bare bruker den en kort periode)

Skrevet

hm fungere jo fint det, men er du virkelig ute ette å jøre ett `kupp`så vil jeg annbefale ebay.com. Kjempegreier. masse å velge mellom og braaa priser også. `Aberet` e jo bare om de passe når de e bestilt langt-vekk-i-fra... :) Masse snåle t-shirts der også for gravide. Bl.a noen med feks teksten: `Watermelonsmuggler`på maven ;) Eller små babyfotavtrykk på :)

Skrevet

Kjøpt en på HM, og en på Ellos.

Skrevet

Jeg har kjøpt masse klær fra merket mamalicious, også dongeribukser. Synes de har utrolig mye fint, og prisene er også greie. Det er flere nettbutikker som fører dette merket, blant annet name-it.com. Du kan også gå inn på mamalicious sin hjemmeside så finner du kolleksjonen:-)

Skrevet

Et lite tips bare....-kjøp når dere har behov for noe, og ikke prøv å estimere str på kroppen underveis :)

Jeg er litt sær, så jeg gidder ikke handle så mye som jeg bare skal bruke en kort tid, men noe har jeg jo kjøpt. Det jeg gjorde feil var at jeg likte veldig godt "mammastrikken" og hvordan den hold magen på plass, og kjøpte derfor litt klær med dette.

Plutselig en dag våknet jeg og ble kvalm av å ha noe over magen, så nå må alt under magen, og slik ser det ut til at det kommer til å være de site ukene av svangerskapet. Ergo satt jeg med to knebukser jeg akkurat hadde kjøpt, som jeg ikke orket å bruke.

Skrevet

Jeg kjøpte en på H&M i dag, kjempe fin og godt å ha på :)

Skrevet

svangerskapet.no har noen gode. 2wear heter de. hadde en i forrige svangerskap og sleit den helt ut!

Skrevet

Bruker litt liten størrelse i bukser pga lårene, så var vanskelig å finne størrelsene.. HM og lindex tok kun inn store størrelser.

Måtte kjøpe noen franske merker i størrelse 0 og xxsmal.

Denne gangen er magen for lav til mammaklær så bruker bare vanlig tights

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...