Gå til innhold

Erfaringer med Nike Shox

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell :)

Jeg vurdere å skaffe meg 1 par, men vet ikke om det er verdt så mye penger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ELSKER de skoene!!!!

Skrevet

Jeg har fått så mange anbefalinger at jeg skal LETT kjøpe med et par! Venter bare til bursdagen min, som er om noen dager er over, kan jo være noen snille familiemedlemer sponser litt!

Skrevet

jeg kjøpte meg et par men de er nesten ikke brukt, liker de ikke. Men det er nok veldig individuelt.

Skrevet

Jeg elsker disse skoene, og har kjøpt inn til hele familien. Anbefaler å kjøpe de på nett fra usa evt. england, da slipper du unna med nesten halv pris! Jeg betalte kun 600kr pr par forrige gang jeg kjøpte til meg og mannen. Sko er mye billigere der og det hjelper også med gunstig kronekurs.

Skrevet

Kom gjerne med nettsider dere har bestilt fra!:)

weddie: er skoene ekte vare?

Skrevet

EEEEEELSKER shox =0) kjøpte 2 par i New York 600 kr pr par røøøverkjøp =0) finnes ikke bedre sko. Skal en tur til uniten snart igjen da er det shoppings av fler par =0)

Skrevet

Jeg har to par! Et par sorte og et par hvite, så bruker ikke annet ;D

Er definitivt verd pengene!! Jeg kjøpte mine i Norge, så jeg har ikke noen gode tips til butikker. Her til lands koster de omtrent det samme overalt. Men det er jo mange forskjellige design, så om du er heldig finner du på tilbud nå i høst!

Skrevet

Blir mer og mer overbevist om at jeg ikke kaster bort penger hvis jeg kjøper shox, så spørs om jeg kjøper meg et par!:) Vente til bursdagen min imorgen, kanskje får jeg litt penger jeg kan putte i et par!:D

De er ikke stygge heller, langt ifra, så de kan jo styles til når jeg begynner å jobbe i klesbutikk utover høsten! Enda et argument til meg selv som tilsier KJØP!:P hehe

Jeg blir heller ikke no tynnere utover, så gode sko er alfa omega så hjelper de kanskje ryggen min litt (prolaps i korsrygg)! :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...