Gå til innhold

Kva syns du om huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På ingen måte min stil!

Skrevet

Virket veldig bra! Med litt maling her og der blir det kjempefint! Lykke til i en eventuell budrunde:)

Skrevet

Fantastisk beliggenhet (regner med den er viktig for prisen)

Stort hus med inntekt

Fin hage

Mørk og kjedelig -90 talls dekor i hele huset

Kjedelig kjøkken og bad

Skrevet

Hæ? Fantastisk beliggenhet? Det syns ikkje vi, men vi har veldig lyst på større plass no! Og prisen var rimelig til å vere i Førde.

Hi

Skrevet

ville aldri valgt et hus med skrå uteplass, og all furu måtte bort evt. males over. Men fin farge og størrelse på stua

Skrevet

Stort og godt hus ! Noen liter med maling, så hadde det nok blitt riktig så bra.

Skrevet

Om du takler å flytte rett inn uten å gjøre noe så vil du jo få en ok bolig, om du pusser den opp selv over tid. Huset er jo ikke spesielt gammelt, men det er laminat i stue og kjøkken, bad og kjøkken trenger å pusses opp, alle andre rom trenger maling, ny tapet og aller helst nye gulv + maling i alle furutak. Hagen trenger også en kraftig oppskining. Her var det utrolig mye å gjøre for at huset skal bli bra, så jeg tror du trygt kan plusse på 1/2 mill. til for at det skal bli trivelig. (men som sagt det er jo mulig å gjøre mye selv, men det vil ta tid).

I tillegg er det jo et pluss at det er leieinntekter. Men for meg hadde det vært uaktuelt å ha leieboere i kjelleren. Men jeg vet at mange syns det er ok.

Skrevet

Antar at du er samme dama som er på utkikk etter hus i Førde, som har alle innlegga her. Eg kan ikkje la vere å tenke at det er dritdyrt med hus i Førde.

Har vore i Førde nokre få ganger på veg til Florø, Florø som er ein nydeleg by, som sikkert dei fleste kunne tenkje seg å bu i. Kvifor i alle dagar er det så dyrt i Førde? Det er eit skyggehol av dimesnjonar utan særleg mykje anna enn ein rutebilstasjon og eit svært stygt hotell.

Skrevet

Hehe, har du vore litt for mange ganger i Førde 21:20??...Liker heller ikke Førde så det så. Var nå greit, mens man gikk på folkehøgskolen, men ikke noe mer eller lengere. Ja Florø er mye finere. Men, alle kan ikke bo i Florø heller, noen må jo bo på sånne litt kjedelige plasser.

Skrevet

Kva som er finast er no ei subjektiv vurdering. Eg er iallefall glad for å bu i Førde der det er vesentleg fleire kulturtilbod, fleire kompetanse arbeidsplassar, eit sentralsjukehus, mindre rusproblematikk og ei dialekt som høyres normal ut, samanlikna med den skrekkelege Florrrrøøø-dialekta;)

Hi

Skrevet

lurer virkelig på hvordan huset ditt ser ut....

Skrevet

ei dialekt som høyres normal ut, yeah right!!!Er hverken fra Førde eller Florø, men må jo si at førde-dialekten høres helt for j..lig ut

Skrevet

Flott det :) Men ville malt all panel hvit da... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...