Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=24098125&sid=xz0151283194744484y
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Virket veldig bra! Med litt maling her og der blir det kjempefint! Lykke til i en eventuell budrunde:)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Fantastisk beliggenhet (regner med den er viktig for prisen) Stort hus med inntekt Fin hage Mørk og kjedelig -90 talls dekor i hele huset Kjedelig kjøkken og bad
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Hæ? Fantastisk beliggenhet? Det syns ikkje vi, men vi har veldig lyst på større plass no! Og prisen var rimelig til å vere i Førde. Hi
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 ville aldri valgt et hus med skrå uteplass, og all furu måtte bort evt. males over. Men fin farge og størrelse på stua
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #8 Skrevet 30. august 2010 Stort og godt hus ! Noen liter med maling, så hadde det nok blitt riktig så bra.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #9 Skrevet 30. august 2010 Om du takler å flytte rett inn uten å gjøre noe så vil du jo få en ok bolig, om du pusser den opp selv over tid. Huset er jo ikke spesielt gammelt, men det er laminat i stue og kjøkken, bad og kjøkken trenger å pusses opp, alle andre rom trenger maling, ny tapet og aller helst nye gulv + maling i alle furutak. Hagen trenger også en kraftig oppskining. Her var det utrolig mye å gjøre for at huset skal bli bra, så jeg tror du trygt kan plusse på 1/2 mill. til for at det skal bli trivelig. (men som sagt det er jo mulig å gjøre mye selv, men det vil ta tid). I tillegg er det jo et pluss at det er leieinntekter. Men for meg hadde det vært uaktuelt å ha leieboere i kjelleren. Men jeg vet at mange syns det er ok.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #10 Skrevet 30. august 2010 Antar at du er samme dama som er på utkikk etter hus i Førde, som har alle innlegga her. Eg kan ikkje la vere å tenke at det er dritdyrt med hus i Førde. Har vore i Førde nokre få ganger på veg til Florø, Florø som er ein nydeleg by, som sikkert dei fleste kunne tenkje seg å bu i. Kvifor i alle dagar er det så dyrt i Førde? Det er eit skyggehol av dimesnjonar utan særleg mykje anna enn ein rutebilstasjon og eit svært stygt hotell.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #11 Skrevet 30. august 2010 Hehe, har du vore litt for mange ganger i Førde 21:20??...Liker heller ikke Førde så det så. Var nå greit, mens man gikk på folkehøgskolen, men ikke noe mer eller lengere. Ja Florø er mye finere. Men, alle kan ikke bo i Florø heller, noen må jo bo på sånne litt kjedelige plasser.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #12 Skrevet 30. august 2010 Kva som er finast er no ei subjektiv vurdering. Eg er iallefall glad for å bu i Førde der det er vesentleg fleire kulturtilbod, fleire kompetanse arbeidsplassar, eit sentralsjukehus, mindre rusproblematikk og ei dialekt som høyres normal ut, samanlikna med den skrekkelege Florrrrøøø-dialekta;) Hi
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #13 Skrevet 30. august 2010 lurer virkelig på hvordan huset ditt ser ut....
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #15 Skrevet 30. august 2010 ei dialekt som høyres normal ut, yeah right!!!Er hverken fra Førde eller Florø, men må jo si at førde-dialekten høres helt for j..lig ut
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #16 Skrevet 30. august 2010 Flott det Men ville malt all panel hvit da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå