Gå til innhold

Helt utslitt.... :(


pittbull*fødeklar*

Anbefalte innlegg

Blir helt utslitt av de kynnerne jeg har.. de er mange, ofte og kraftige...

Sover dårlig (av mange grunner egentlig.. mange tanker i hodet på en gang, bekymringer, litt nervøsitet også kanskje, ligger ikke noe godt lenger)

Jobber i barnehage og det merkes veldig godt på kroppen nå som jeg er i uke 29 +3..

 

Så i dag måtte jeg rett og slett dra hjem fra jobb... helt tom for energi.. ingen ting å gi av meg selv i dag gitt... tar et par dager med egenmelding også får vi se hvordan det går da.... håper jeg føler meg bedre om noen dager... vil så veldig gjerne jobbe mer før permisjon. Selv om jeg har endel å gjøre her hjemme før den lille kommer så vil jeg ikke bli sykemeldt...

Men det er vel kanskje min tur til å kaste inn håndkleet... har jobbet hele svangerskapet hittils så er jo ikke så rart at jeg begynner å bli ganske sliten..

Vi får se hvordan ting er etter noen dager med hvile...

 

Noen andre som sliter med det samme? Eller er jeg bare en stor pyse?? hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er absolutt ingen stor pyse! Det er lov å bli sliten og være helt tom for energi. Men jeg vil råde deg om å tenke på deg selv og ikke helt slite deg ut. Det er utrolig slitsomt å jobbe på barnehage og jeg kan skjønne at kroppen begynner å si ifra nu, siden du har jobbet hele svangerskapet.

 

Men hva med å være 50% sykemeldt, da når du å få ordnet til den lille kommer og enda slipper å være helt borte fra jobben. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk blodprosenten din, få deg gradert sykmeldig, ro ned og kos deg med magen din! Jeg er 30+5 i dag, og 60% sykmeldt pga at jeg er sliten og har vond rygg (jobber som sykepleier). Viktig at vi får slappet av litt før alt setter i gang også - og at vi venner oss til å være litt i ro. For baby vil ha ro når'n kommer ut :) Veldig uvant for meg som er vant til å jobbe 125%, men nå begynner jeg faktisk å kjenne at det er deilig å kunne ta meg tid til å ta vare på graviditeten og kroppen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal ta hensyn til deg selv og kroppen, og høre med legen om en sykmelding.

 

Jeg har veldig mye kynnere selv, det er vondt og som du sier slitsomt. Tilbringer mye tid om natta i varm dusj. Hos meg blir de ekstra ille når jeg ikke slapper av nok, og som legen sa er det tegn på å ta det med ro selv om de fleste får kynnere, men når de er så vonde bør du roe ned litt.

 

God bedring videre i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynnere er en påminnelse om at du må ta det mer med ro. Jeg hadde det sånn som deg før jeg ble sykemeldt, men etter en uke helt borte fra jobb er det nesten ingen kynnere lenger :o) Jeg sleit med skikkelig vonde kynnere på natt, på jobb og om kveldene. Legen sa at mye kynnere KAN bety for tidlig fødsel, så det er nok lurt å ta det på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer Kerridwen, jeg har også fått beskjed om at mye kynnere kan bety tidlig fødsel (lege og jordmor var veldig enige her). Har merket at de har roet seg etter at jeg ble sykemeldt og fikk den bekymringa ut av verden... Jeg grudde meg litt for å be om sykemelding, men fikk beskjed om at det nå var på tide å roe ned litt og ta ting i mitt eget tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...